Najnowsze oferty pracy

  • Koordynator badań i analiz rynkowych

    Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za utrzymanie aktualnej wiedzy o rynku edukacyjnym poprzez planowanie i realizację badań (marketingowych, produktowych, prowadzenie desk research), przygotowanie analizy założeń biznesowych dla nowych produktów, a w szczególności za: przygotowanie...
  • Analityk

    KRKA Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    CEL PRACY przygotowywanie raportów i analiz ilościowych i jakościowych w oparciu o dane wewnętrzne i zewnętrzne firmy; dokonywanie analiz porównawczych; śledzenie zmian i trendów zachodzących na rynku; administracja systemów CRM;
Zobacz więcej ofert pracy

Młodszy Analityk Marketingowy

Capricorn
Świebodzice
praca stacjonarna
2459 dni temu

Ogłoszenie numer: 1829094, z dnia 2017-11-03

Jesteśmy dynamiczną, nowocześnie zarządzaną firmą obecną na rynku już od ponad 30 lat. Jednym z wiodących na rynku producentów komponentów i urządzeń do instalacji grzewczych oraz sanitarnych.


Nasze działania opierają się na wieloletnim doświadczeniu w tworzeniu kompleksowych rozwiązań dla naszych klientów. W ciągu ostatnich kilku lat przeszliśmy prawdziwą metamorfozę zwiększając prawie 4-krotnie liczbę pracowników do blisko 300 oraz realizując inwestycje o łącznej wartości ponad 14 mln zł. 

Obecnie poszukujemy osób, ukierunkowanych marketingowo na realizację celów promocyjnych z bagażem doświadczeń budowlanych, zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:

Młodszy Analityk Marketingowy

Miejsce pracy: Świebodzice

 

Opis stanowiska

  • Monitorowanie i raportowanie efektywności działań sprzedażowych i marketingowych
  • Analizowanie wyników Spółki w korelacji z aktualnie prowadzonymi działaniami marketingowymi
  • Kalkulacja cen produktów przy współpracy z działem marketing
  • Analizy wewnętrzne sprzedaży, rotacji
  • Prognozowanie, ocena planów
  • Synteza danych i wyciąganie informacji z pozyskanych danych

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe związane z Marketing, Ekonomia
  • Wysokie umiejętności analityczne
  • Znajomość pakietu MS Office (bardzo dobra znajomość Excel)
  • Zdolność wysuwania wniosków i formułowania zaleceń
  • Pozytywne myślenie oraz inicjatywa w działaniu
  • Dokładności systematyczności i koncentracji na szczegółach
  • Umiejętności planowania i organizacji własnej pracy
  • Zaangażowanie
  • Zainteresowania związane z ekonomią, biznesem

Oferujemy

  • Ciekawą pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Możliwość zdobywania nowej wiedzy i poszerzania doświadczeń zawodowych
  • Możliwość rozwoju zawodowego w kierunku Product Managera
  • Przyjazną atmosferę pracy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Koordynator badań i analiz rynkowych

    Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za utrzymanie aktualnej wiedzy o rynku edukacyjnym poprzez planowanie i realizację badań (marketingowych, produktowych, prowadzenie desk research), przygotowanie analizy założeń biznesowych dla nowych produktów, a w szczególności za: przygotowanie...
  • Analityk

    KRKA Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    CEL PRACY przygotowywanie raportów i analiz ilościowych i jakościowych w oparciu o dane wewnętrzne i zewnętrzne firmy; dokonywanie analiz porównawczych; śledzenie zmian i trendów zachodzących na rynku; administracja systemów CRM;