Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Nr Ref.: MAF/DP-08/WAW
- Przygotowywanie ilościowych i jakościowych analiz ekonomiczno – finansowych na potrzeby Zarządu firmy
- Wsparcie Zarządu w zakresie informacji i przedstawianie wskaźników finansowych potrzebnych do podejmowania decyzji operacyjnych
- Udział w przygotowywaniu długoterminowych prognoz finansowych i związanych z nimi budżetów
- Tworzenie modeli analitycznych wspierających proces podejmowania decyzji
- Kontrola kosztów operacyjnych wybranych obszarów działalności firmy
- Ścisła współpraca z działem księgowości i controllingu w zakresie zapewniania poprawności danych
- Współpraca z działem IT w zakresie tworzenia nowych narzędzi analitycznych
- Sporządzanie cyklicznych raportów
- Monitorowanie i analiza trendów rynkowych i działań konkurencji
- Wykształcenie wyższe ekonomiczne (specjalizacje: rachunkowość, finanse, ekonomia) lub w trakcie ostatnich lat studiów
- Bardzo dobra znajomości zasad rachunkowości finansowej
- Umiejętność budowy modeli finansowych, sporządzania analiz ekonomiczno – finansowych
- Doświadczenie zawodowe na zbliżonym stanowisku w obszarze analiz finansowych, controllingu itp.
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera, pakietu MS Office (w szczególności Excel)
- Dobra znajomość języka angielskiego (szczególnie w zakresie słownictwa finansowego)
- Umiejętność pracy w zespole
- Komunikatywność
- Wysokie zdolności analitycznych
- Dokładność i sumienność
- Samodzielność i konsekwencji w działaniu
- Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, będącej liderem w branży
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Dodatkowy Pakiet Benefitów
- Możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania cennych doświadczeń
- Pracę w bardzo przyjaznej atmosferze