• Tworzenie modeli analitycznych, operacyjnych i biznesowych;
• Wsparcie w zakresie analiz biznesowych w obszarze SSC/BPO;
• Wykonywanie kalkulacji dotyczących oceny rentowności planowanych projektów i inwestycji ;
• Analiza zebranych informacji, proponowanie rozwiązań;
• Wsparcie w przygotowywaniu rocznego budżetu, prognoza, planu wieloletniego oraz kontrola ich realizacji i analiza odchyleń.
• Wykształceni wyższe preferowane kierunki: finanse, ekonomia, matematyka, statystyka, zarządzanie;
• Doświadczenie zawodowe albo odbyte praktyki w dziale kontrolingu, księgowości, analiz;
• Biegłe posługiwanie się arkuszami kalkulacyjnymi i bazami danych;
• Bardzo dobrej znajomości Excel;
• Ponadprzeciętnej umiejętności analitycznego myślenia oraz wyciągania wniosków;
• Wiedzy teoretycznej z zakresu rachunkowości zarządczej i finansowej;
• Umiejętności prezentowania wyników swojej pracy i przekonywania do swoich produktów;
• Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego;
• Mile widziana znajomość branży SSC/BPO oraz Nieruchomości.
• Pracę w renomowanej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
• Udział w ciekawych projektach dających Możliwość rozwoju;
• Kontakt z najnowszymi technologiami informatycznymi;
• Pracę w miłej atmosferze;
• Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności.
Zgodnie z obowiązującym prawem LeasingTeam nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.