Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
- Uczestnictwo w planowanych wymianach floty, zbieranie ofert, analiza, negocjacje;
- Odbiór samochodów od dostawców;
- Wydawanie i odbiór samochodów od pracowników, nadzór nad dokumentacją;
- Pomoc przy załatwianiu spraw dotyczących ubezpieczenia, zgłoszeniu szkód komunikacyjnych, w kontaktach z serwisem samochodowym;
- Nadzór nad stanem technicznym pojazdów i terminami przeglądów;
- Przygotowywanie raportów związanych z flotą samochodową.
- Preferowane wykształcenie wyższe;
- Mile widziane 2-3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
- Zainteresowanie branżą samochodową oraz zagadnieniami z zakresu eksploatacji będą dodatkowym atutem;
- Prawo jazdy kategorii B;
- Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację;
- Dobra znajomość pakietu MS Office;
- Komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole;
- Samodzielność, odpowiedzialności, terminowość.
- Pracę w renomowanej i dynamicznej firmie, będącej liderem swojej branży;
- Miłą i przyjazną atmosferę pracy oraz kulturę organizacyjną opartą na wartościach i standardach etycznych;
- Dodatkowe benefity: opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie grupowe na życie - na preferencyjnych warunkach;
- Ciekawe programy profilaktyczne promujące zdrowy styl życia.
Poznaj
LUX MED Sp. z o.o.
LUX MEDJesteśmy największą prywatną grupą medyczną w Polsce, opiekujemy się 2 500 000 Pacjentów i zatrudniamy już ponad 17 500 specjalistów różnych dziedzin. Od niemal 30 lat stale się rozwijamy, otwierając kolejne centra medyczne, a także uruchamiamy nowe linie biznesowe. Pomagamy w dłuższym, zdrowszym i szczęśliwszym życiu oraz czynimy świat lepszym. Troszczymy się o naszych Pacjentów, zapewniając im kompleksową opiekę medyczną oraz dbając o profilaktykę i ekologię. Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy Bupa, która od ponad 70 lat świadczy usługi medyczne i ubezpieczeniowe na całym świecie. Dołączając do nas zyskujesz możliwość rozwoju w największej i najszybciej rozwijającej się firmie ochrony zdrowia w Polsce.