Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa
Młodszego Konsultanta ds. Obsługi Klienta

Młodszego Konsultanta ds. Obsługi Klienta

PLAY
Warszawa
praca stacjonarna
5016 dni temu

Szukasz pracy? Prześlij swoje CV oraz list motywacyjny i daj się poznać!

Nasz zespół tworzą:

Ania z pasją,

Michał wieczny optymista,

kreatywny Maciek,

brakuje nam jeszcze tylko Ciebie



Młodszego Konsultanta ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: AS/CC


Jeżeli chciałbyś pracować w Eksperckim Dziale Obsługi Klienta, w zespole młodych, szukających nowych rozwiązań, lubiących wyzwania ludzi...

Jeżeli cieszy Cię gdy Twoja praca przynosi wymierne efekty....

Jeżeli interesują Cię nowe technologie...

Jeżeli chcesz pracować w Play...

...to dołącz do Nas !!



Oferujemy: umowę o pracę, stałe wynagrodzenie, atrakcyjne systemy motywacyjne, szkolenia zawodowe, ubezpieczenie, opiekę medyczną



Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883)
 

Poznaj

P4 Sp. z o.o.

PLAY (P4 Sp. z o.o.) to pierwszy multimedialny operator komórkowy w Polsce. Sieć działa komercyjnie od 16 marca 2007 r. W styczniu 2008 r. po niespełna 10 miesiącach PLAY miał już 1 mln pierwszych klientów. Do końca 2009 roku z usług PLAY będzie korzystać ponad 3 miliony klientów. PLAY to najszybciej rozwijająca się sieć komórkowa w Polsce, inwestująca najwięcej na polskim rynku w rozwój nowoczesnej infrastruktury telekomunikacyjnej. Klienci PLAY korzystają z zasięgu własnej sieci 3G obejmującego blisko 60% populacji i sieci 2G obejmującego ponad 80% populacji. PLAY posiada najbardziej konkurencyjną ofertę na rynku usług abonamentowych (ONE PLAY), na kartę (PLAY FRESH) oraz mix (PLAY MIXTURA), a od lipca 2008 r. także jedną z najkorzystniejszych ofert bezprzewodowego dostępu do Internetu zarówno w Polsce, jak i w Europie - PLAY ONLINE. PLAY w swojej ofercie ma także specjalne rozwiązania dedykowane dla small biznesu (abonament FIRMOWA). Atrakcyjność oferty PLAY podkreślają zarówno media, analitycy rynku oraz Urząd Komunikacji Elektronicznej w swoich corocznych raportach, w których od początku swojej komercyjnej obecności na rynku PLAY zajmuje pozycję niekwestionowanego lidera. Podobnie, najkorzystniej wypada PLAY, jeśli chodzi o proces przenoszenia numerów - w maju br około 65 proc. klientów zmieniających sieć kierowało swe kroki właśnie do PLAY.