ELOKON jest pracodawcą, który oferuje zarówno młodszym, jak i doświadczonym osobom możliwość jak najlepszego wykorzystania swoich umiejętności i kwalifikacji. W codziennej pracy kierujemy się wartościami takimi jak, innowacyjność, wsparcie zespołowe, nastawienie na klienta oraz zaufanie i lojalność. Wzajemny szacunek i profesjonalna atmosfera pozwala nam budować silny zespół, gdzie każdy może rozwijać swoje kompetencje.
W samym sercu Przemysłu 4.0, ELOKON opracowuje rozwiązania bezpieczeństwa dla przemysłu, specjalizuje się w nowoczesnych technikach bezpieczeństwa maszyn i procesów przemysłowych oraz zaawansowanych technologicznie produktach dla przemysłu, działając na terenie Polski od 1992 roku. Mamy również wiele produktów w zakresie kształtowania bezpieczeństwa w branży intralogistycznej.
- Księgowanie w dostępnym w spółce systemie księgowym delegacji służbowych pracowników wraz z ich kontrolą pod względem merytorycznym oraz przygotowywanie rozliczeń podróży służbowych wszystkich Członków Zarządu
- Kontrola i uzgadnianie sald kont rozliczeniowych pracowników w systemie księgowym
- Wykonywanie przelewów wychodzących dla Klientów oraz pracowników spółki Elokon
- Rozwiązywanie problemów w tematach bankowych – m.in. zgłoszenia do banków, wsparcie pracowników oraz zakładanie i likwidacja kart płatniczych pracowników.
- Przygotowywanie raportu „dzienny cash”.
- Składanie wniosków o niezaleganiu do Urzędu Skarbowego oraz ZUS, jak również wniosków dotyczących certyfikatów rezydencji do Urzędu Skarbowego w imieniu i na zlecenie Zleceniodawcy.
- Wsparcie podczas audytu finansowego w zakresie przedmiotu umowy, wskazanego w wyżej wymienionych punktach.
- Wykształcenie wyższe, kierunek/specjalność: finanse, rachunkowość
- Pierwsze zadania/ doświadczenia w pracy w dziale księgowości
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, zwłaszcza Excel
- Znajomość angielskiego w mowie i piśmie umożliwiająca swobodną komunikację z innymi spółkami z Grupy
- Otwartość na naukę i inicjatywa w działaniu
- Szybkość uczenia się
- Umiejętność pracy w zespole
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Doświadczenie w dziale AP, pełnej księgowości
- Znajomość systemu Teneum
- Zatrudnienie w ramach umowy o pracę lub umowę zlecenie
- Solidne wdrożenie w zakresie usług świadczonych przez firmę oraz wewnętrznych procesów
- Dofinansowanie do Karty Multisport, zajęć z języka angielskiego oraz opieki medycznej
- Możliwość uczestniczenia w projekcie wdrażania systemu ERP
- Profesjonalną i koleżeńską atmosferę pracy
- Po okresie wdrożenia prace w trybie hybrydowym