Chcesz zmienić pracę na lepszą? Aplikuj i wznieś swą karierę na wyższy poziom!
W naszej firmie już pierwszego dnia poczujesz się jak u siebie, ponieważ kierownik krok po kroku wprowadzi Cię w Twoje obowiązki, a doświadczeni koledzy przekażą Ci przydatne wskazówki.
Proponujemy pracę w prężnie działającej i dynamicznie rozwijającej się firmie, o ugruntowanej pozycji na rynku, nastawionej na wyzwania standardów przemysłu 4.0 oraz wdrażanie nowych technologii. Działamy od blisko 30 lat realizując nasze usługi w strategicznych punktach Polski. Zatrudniamy ponad 330 pracowników. Pragniemy ciągle rozwijać swoją ofertę produktów i usług, aby stać się widocznym liderem sektora usług dla przemysłu. Nasza siła wynika z potencjału naszych pracowników.
Poszukujemy osoby sumiennej z bardzo dobrą organizacją pracy, mającej analityczne umiejętności oraz terminowo wykonującej swojej obowiązki.
Dołącz do naszego zespołu na stanowisko:
- księgowanie faktur zakupowych w systemie finansowo-księgowym zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi,
- weryfikacja oraz nadzór nad dokumentacją magazynową,
- weryfikacja dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym,
- przygotowywanie kompensat z dostawcami i odbiorcami,
- uzgadnianie sald rozrachunków z dostawcami i odbiorcami,
- udział w procesie zamknięcia miesiąca i roku,
- bieżące wspomaganie pracy działu księgowości.
- doświadczenie w księgowości na podobnym stanowisku,
- dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel),
- samodzielność oraz dokładność w wykonywaniu powierzonych obowiązków,
- umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu,
- minimum 2 lata doświadczenie w dziale finansowo-księgowym,
- bardzo dobra znajomość zasad rachunkowości oraz praktyczna znajomość prawa podatkowego,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- dokładność, rzetelność, uczciwość oraz odpowiedzialność za powierzone zadania,
- profesjonalizm i bardzo dobra organizacja pracy własnej,
- mile widziane wykształcenie wyższe kierunkowe (ekonomia, rachunkowość, finanse),
- dodatkowym atutem będzie znajomość oprogramowania Simple,
- mile widziana znajomość języków obcych.
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat,
- pracę w godzinach 7 – 15,
- opiekuna i pełne szkolenie wdrożeniowe,
- wynagrodzenie adekwatne do Twojego doświadczenia zawodowego,
- finansowanie szkoleń i rozwoju pracowników,
- ubezpieczenie NNW oraz dobrowolne ubezpieczenie na życie,
- prywatną opiekę medyczną realizowaną przez PZU m.in. możliwość skorzystania z wizyt bez skierowania do 33 lekarzy specjalistów,
- dostęp do pracowniczego programu emerytalnego,
- kartę MultiSport,
- świadczenia ujęte w ramach Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych: premie świąteczne, nieoprocentowane pożyczki oraz wyprawka szkolna, Mikołajki dofinansowanie wypoczynku dzieci i młodzieży.
Poznaj
ECOL Sp. z o.o.
Ecol Sp. z o.o. w Rybniku jest polskim liderem w zakresie techniki smarowniczej oraz technik czyszczenia hydrodynamicznego, obejmujących realizację usług remontowo - konserwacyjnych i smarowniczych oraz dystrybucję paliw, olejów i smarów dla przemysłu wspomaganą nowoczesnym serwisem olejowym.