Firma BDO obecna jest na polskim rynku od 1991 roku. Jesteśmy jedną z pierwszych międzynarodowych firm audytorsko-doradczych. Zajmujemy V miejsce w rankingu Najlepszych Firm Audytorskich w Polsce. Od zawsze stawiamy na jakość i profesjonalizm. Wśród Klientów BDO znajdują się przedsiębiorstwa z Listy 500 Rzeczypospolitej, a także średnie firmy polskie i międzynarodowe, firmy rodzinne, spółki giełdowe oraz duże grupy kapitałowe.
Obecnie do Działu Usług Księgowych poszukujemy Kandydatów
Młodsza Księgowa / Młodszy Księgowy
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: JACC/DUK/WA
Naszym Pracownikom oferujemy:
- umowę o pracę
- stałe podnoszenie poziomu kwalifikacji zawodowych poprzez udział w programie
- dedykowanych szkoleń zawodowych, w tym szkoleń e-learningowych
- bliską współpracę ze Specjalistami, którzy służą pomocą i dobrą radą
- uczestnictwo w różnorodnych projektach realizowanych dla naszych Klientów
- jasną i spójną ścieżkę kariery
- dofinansowanie do pakietu prywatnej opieki medycznej (Medicover)
- wspieramy również aktywny i zdrowy tryb życia, dlatego możesz skorzystać z dofinansowania do Karty Multisport, a w biurze znajdziesz także świeże owoce :-)
Do Twoich zadań będzie należało:
- zapoznanie się ze stosowanymi zasadami rachunkowości, ewidencjonowania i dekretowania faktur
- obsługa programu finansowo-księgowego w zakresie modułów: Księga Główna, Sprzedaż i Należności, Zakupy i Zobowiązania, Środki Trwałe
- zapoznanie się z podstawowymi wydrukami z systemu finansowo-księgowego wymaganymi przez ustawę o rachunkowości
- księgowanie faktur sprzedaży, wyciągów bankowych, faktur zakupu
- dekretacja zaksięgowanych dokumentów
- rozliczanie rozrachunków
- rozliczanie podróży służbowych i weryfikacja innych rozliczeń sporządzanych przez Klientów
Zgłoś się do nas, jeśli:
- masz wyższe kierunkowe wykształcenie bądź jesteś studentem ostatnich lat studiów (preferowana specjalność: rachunkowość, finanse)
- możesz pochwalić się już pierwszym doświadczeniem zawodowym w księgowości (mile widziany staż/praktyka w biurze rachunkowym)
- posiadasz podstawową wiedzę w zakresie przepisów z rachunkowości, podatków i ubezpieczeń
- komunikacja z Klientem anglojęzycznym nie stanowi dla Ciebie problemu
- dobrze znasz pakiet MS Office (znajomość programu Navision będzie dodatkowym atutem)
- wykazujesz się inicjatywą i zaangażowaniem :-)