Sukces zależy od pracy zespołowej!
STRABAG jest europejskim Koncernem w branży technologii budowlanych. Dzięki zatrudnieniu kompetentnych pracowników oraz wykorzystaniu nowoczesnych maszyn i własnych surowców, realizujemy z sukcesem inwestycje na całym świecie. Nie byłoby to możliwe bez zespołowej pracy. Pracownicy z inicjatywą, odpowiedzialni i dążący do celu i mają możliwość nieograniczonego rozwoju zawodowego.
Zostań częścią naszego zespołu!
Spółka STRABAG BRVZ należy do Koncernu STRABAG SE i jest odpowiedzialna za obsługę w obszarze finansowym, personalnym, zarządzania nieruchomościami i informatycznym.
Sie begleiten den Beschaffungsprozess von Beginn an mit, setzen Ihr kaufmännisches
Verständnis bei der Beschaffung der Produkte und deren internen Verrechnung ein und
handeln im Sinne des Konzerns kostenoptimiert. Außerdem halten Sie Kontakt zu den
Lieferanten und internen Kunden und versuchen in Ihrem Arbeitsbereich bestehende Prozesse zu optimieren bzw.
anzupassen. Als Verstärkung für den Bereich Informationstechnologie suchen wir ab jetzt:
Aufgaben:
- Beschaffung von IT und TK Equipment mit den internen Beschaffungstools in unseren Konzernländern
- allgemeine kaufmännische Verwaltung und Verrechnung sowie Eingangsrechnungsbearbeitung
- Beratung und Unterstützung der internen Kollegen im Beschaffungsprozess
- Stammdaten- und Artikelpflege
- Kostenkontrolle und Reporterstellung
- Betreuung und Unterstützung der IT-Niederlassungen in den Konzernländern
- Erstellung von Dokumentationen
- allgemeine administrative Tätigkeiten
Voraussetzungen:
- Abgeschlossene kaufmännische Ausbildung und entsprechende praktische Erfahrung
- Selbständiges, eigenverantwortliches Arbeiten
- Erfahrung im Umgang mit Kunden/Lieferanten
- Deutsch in Wort und Schrift
- Englisch in Wort und Schrift
- Fundierte Excel / MS Office Kenntnisse
- Teamfähigkeit und hohe soziale Kompetenz
- Reisebereitschaft
- Hohe Leistungsbereitschaft sowie ein gepflegtes Auftreten runden Ihr Profil ab
Wir bieten:
Abwechslungsreiches und interessantes Aufgabengebiet, Mitarbeit in einem dynamischen internationalen Team, Chancen und Entwicklungsmöglichkeiten eines internationalen Konzerns, regelmäßige Weiterbildungsmöglichkeit durch Seminarangebote der Konzern-Akademie.
Wenn Sie an einer langfristigen Zusammenarbeit interessiert sind, senden Sie uns bitte Ihre vollständigen und aussagekräftigen Bewerbungsunterlagen über das Onlineformular.
Poznaj
STRABAG
Dlaczego warto?
STRABAG SE jest europejskim koncernem budowlanym z blisko 180-letnią tradycją, działającym w wielu krajach europejskich jak i na innych kontynentach. Na rynku polskim rozpoczęliśmy działalność w 1987 roku, wraz z przygotowaniami do budowy hotelu Marriott w Warszawie. Działalność STRABAG cechuje kompleksowy zakres usług budowlanych, nowoczesne technologie, wysokiej jakości materiały oraz najnowszej generacji park maszynowy.
Dzięki zaangażowaniu wykwalifikowanej kadry specjalistów oraz wykorzystaniu nowoczesnych maszyn i własnych surowców, realizujemy nawet najbardziej skomplikowane przedsięwzięcia budowlane – w terminie, w najwyższej jakości i konkurencyjnej cenie.
Kandydatom posiadającym odpowiednie kwalifikacje i umiejętności, dajemy możliwość by wspólnie z nami dalej rozwijać swoje kompetencje. Oferujemy pracę dla m.in. inżynierów i kierowników na budowach różnego rodzaju, mechaników maszyn i urządzeń budowlanych, specjalistów w obszarze finansowym, administracyjnym i w wielu innych obszarach.
Opinie o pracodawcy
-
Marcin Czuba
Kierownik Kontraktu w branży mostowej
Jestem absolwentem budownictwa Politechniki Warszawskiej. Zanim rozpocząłem pracę w dyrekcji mostowej STRABAG przez prawie 6 lat pracowałem w biurach projektowych, na początku jeszcze jako student. W końcu postawiłem na jedną, ale mocną kartę i związałem się z firmą STRABAG, w której pracuję już 11 lat. Pierwsze lata w wykonawstwie były bardzo intensywne. Zaczynałem jako inżynier budowy, a w praktyce kierowałem brygadami ludzi. Wtedy uczyłem się także zarządzać budową. Kolejne projekty były ciekawsze i bardziej skomplikowane zarówno pod względem technicznym jak i logistycznym. Każda kolejna budowa niosła nowe wyzwania, a w rezultacie ogromne poczucie satysfakcji. Zawsze byłem zdania, że prawdziwy Kierownik musi umieć rozmawiać z pracownikami, pochylić się nad ich problemami, a czasami także „ubrudzić sobie buty”.
-
Anna Kowal
Specjalista ds. finansów
Podczas studiów starałam się efektywnie spędzać czas, biorąc udział w konferencjach naukowych dotyczących tematyki finansowej czy koordynując działalność koła naukowego. Moje starania zostały docenione podczas rozmowy rekrutacyjnej w STRABAG, gdzie rozpoczęłam pracę w listopadzie 2016 r., dołączając do działu finansowego. Największą zaletą mojej pracy jest miła atmosfera, możliwość współpracy i czerpania wiedzy od osób z wieloletnim stażem i ogromną wiedzą, którzy motywują mnie do działania i zawsze służą pomocą. Dzięki szerokiemu wachlarzowi szkoleń Akademii Koncernu oraz dzięki szkoleniom organizowanym w Oddziale Rzeszów mam możliwość ciągle poszerzać swoją wiedzę i zdobywać nowe umiejętności, które pozwalają mi lepiej i szybciej wypełniać obowiązki służbowe. Ponadto uczestnictwo w szkoleniach ułatwia integrację oraz wymianę doświadczeń między pracownikami całego Koncernu. Udział w całym procesie realizacji Kontraktów, czerpanie wiedzy od personelu technicznego oraz możliwość zobaczenia efektu końcowego wspólnych działań jest dla mnie bodźcem do dalszego działania. Zmiany w technologii wykonania oraz w przepisach prawa nie pozwalają mi stać w miejscu i skłaniają do ciągłego doskonalenia się.
Proces rekrutacji
- Krok Dokumenty aplikacyjne
- Krok Rozmowa kwalifikacyjna
- Krok Podpisanie umowy