Dlaczego warto pracować w MPWiK w m. st. Warszawie?
Jesteśmy firmą z blisko 140-letnią tradycją!
Jesteśmy firmą z misją – każdego dnia dostarczamy mieszkańcom aglomeracji warszawskiej ponad 300 milionów litrów smacznej i czystej wody!
Jesteśmy nowoczesną firmą z wizją – stosujemy innowacyjne technologie i stale się rozwijamy!
Obecnie poszukujemy Pracownika na stanowisko:
(Pion Wody/Zakład Centralny/Oddział Produkcji Wody)
- zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- pracę w oparciu o wartości wynikające z blisko 140-letniej tradycji
- atrakcyjne premie wynikające z systemu ocen pracowniczych oraz zarządzania przez cele
- kursy zawodowe, szkolenia specjalistyczne oraz rozwijające tzw. kompetencje miękkie
- dofinansowanie do nauki, w tym uzupełnienie wykształcenia średniego lub wyższego - studia inżynierskie, magisterskie, podyplomowe, a nawet doktoranckie
- możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej, karty sportowej oraz grupowego ubezpieczenia na życie
- bogaty pakiet świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (dofinansowanie do wczasów pod gruszą)
- uczestnictwo w różnych sekcjach sportowych (m.in. badmintona, piłkarska, squasha, koszykówki, siatkarska, spławikowa, tenisa stołowego, lekkoatletyczna, kolarska)
- „3 godziny dla rodziny” – dodatkowy czas wolny
- dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin
- zapewnienie terminowego i prawidłowego wykonywania zadań podległej Grupy Obsługi SUW PRAGA (GOS) poprzez bezpośrednie kierowanie Grupą oraz organizowanie i nadzorowanie jej pracy
- bieżąca kontrola i analizowanie wyników jakości wody w systemie monitoringu on-line i systemie Mb GIS Utility oraz wprowadzanie zmian parametrów procesowych
- planowanie zapotrzebowania na reagenty stosowane w procesach uzdatniania wody oraz nadzorowanie prowadzenia gospodarki reagentami
- prowadzenie sprawozdawczości z działalności podległego obszaru
- nadzorowanie prowadzenia gospodarki odpadami podległego obszaru
- nadzorowanie prowadzenia dokumentacji technicznej i ruchowej maszyn, urządzeń i instalacji podległego obszaru
- nadzór nad wykonywaniem przełączeń ruchowych urządzeń i instalacji technologicznych w normalnej eksploatacji oraz w sytuacjach awaryjnych
- nadzorowanie prowadzenia gospodarki narzędziowej oraz magazynowanymi materiałami eksploatacyjnymi i środkami trwałymi, wydawanie materiałów podległym Pracownikom
- opracowywanie instrukcji i innych dokumentów Zintegrowanego Systemu Zarządzania obowiązujących w podległym obszarze
- opiniowanie rozwiązań projektowych instalacji technologicznych
- przygotowywanie propozycji zakresu rzeczowego i poziomu kosztów planowanych remontów, modernizacji, zakupów środków trwałych, materiałów eksploatacyjnych i usług w podległym obszarze oraz sporządzanie opisów przedmiotu zamówienia i monitorowanie realizacji planów
- uczestniczenie w pracach Komisji Przetargowych zgodnie z procedurami obowiązującymi w Spółce
- nadzór eksploatacyjny podczas wykonywania remontów, modernizacji, przeglądów, napraw i usuwania awarii przez służby utrzymania ruchu Zakładu Centralnego oraz Wykonawców zewnętrznych
- współpraca ze służbami kontrolnymi z zakresu prowadzonej działalności
- kontrolowanie właściwego zabezpieczenia składników majątkowych Spółki
- zarządzanie zasobami ludzkimi w podległym obszarze w zakresie dopuszczeń do pracy, rozliczania czasu pracy (Karty Pracy), sporządzania harmonogramów pracy zmianowej na okres rozliczeniowy, powierzania pełnienia funkcji brygadzisty
- zgłaszanie potrzeb szkoleniowych oraz kierowanie podległych Pracowników na szkolenia okresowe BHP oraz obowiązkowe kursy zawodowe
- kontrolowanie dyscypliny pracy podległych Pracowników
- wykształcenie min. średnie techniczne, preferowane wyższe kierunkowe - inżynieria środowiska, uzdatnianie wody, ochrona środowiska lub pokrewne
- min. 3 letnie udokumentowane doświadczenie zawodowe, mile widziane na podobnym stanowisku
- znajomość procesów uzdatniania wody, przepisów prawa ochrony środowiska, rozporządzeń w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia- mile widziane
- odpowiedzialność, samodzielność, systematyczność, łatwość nawiązywania kontaktów
- bardzo dobra obsługa komputera oraz łatwość przyswajania obsługi nowych systemów komputerowych
- prawo jazdy kat B
W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji wymagane będzie przestawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.
Poznaj
Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.
w m.st. Warszawie S.A.
pl. Starynkiewicza 5
02-015 Warszawa
Dlaczego warto pracować w MPWiK w m. st. Warszawie?
Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A. to przedsiębiorstwo użyteczności publicznej,
którego Właścicielem (Akcjonariuszem) jest Miasto Stołeczne Warszawa.
Jako jedna ze służb stolicy, wykonujemy w imieniu gminy zadania w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę i
odprowadzania ścieków.Każdego dnia dostarczamy mieszkańcom aglomeracji warszawskiej ponad 350 milionów litrów wody
i odprowadzamy 470 milionów litrów ścieków.
Eksploatujemy ponad 4400 km sieci wodociągowej oraz 4300 km sieci kanalizacyjnej.
Dzięki 135-letniej tradycji łączymy tradycję z nowoczesnością. Jesteśmy dumni, że pozostajemy właścicielem oryginalnej części przedwojennej Warszawy - Stacji Filtrów. Ponadto, korzystając z doświadczenia wielu pokoleń naszych pracowników, pokazujemy, jak można łączyć XIX-wieczną myśl inżynieryjną z technologiami XXI w., jakimi są np. nowoczesne stacje uzdatniania wody czy największa w Polsce oczyszczalnia ścieków „Czajka”.
Jak wygląda rekrutacja?
- Krok Publikacja ogłoszenia o pracę
- Krok Gromadzenie i selekcja aplikacji
- Krok Spotkania rekrutacyjne
- Krok Wybór Kandydata