Ramirent tworzą specjaliści, którzy przy ścisłej współpracy z naszymi Klientami wypracowują dynamiczne rozwiązania w zakresie wynajmu sprzętu budowlanego i rusztowań. Jako jeden z europejskich liderów w branży wynajmu sprzętu budowlanego poszukujemy nastawionych na dostarczanie innowacyjnych rozwiązań, wybiegających w przyszłość przedsiębiorczych kandydatów, którzy wspólnie z nami chcieliby się rozwijać, umacniać pozycję firmy oraz budować jej silną markę.
-
Planowanie obsługi zlecenia montażu rusztowań.
-
Organizacja, nadzór i odbiór prac montażowych.
-
Nadzór i kontrola nad utrzymaniem pełnej sprawności technicznej rusztowań oddanych przez Spółkę do użytku.
-
Sprawdzanie na bieżąco kompletności otrzymanej dokumentacji konstrukcyjnej i technologicznej.
-
Bieżąca współpraca z innymi zespołami (m.in. firmami podwykonawczymi) zaangażowanymi w proces realizacji zlecenia.
-
Stały nadzór nad kierowanym zespołem w trakcie wykonywania zadań
-
Dbałość o wysoką jakość obsługi Klientów i dobry wizerunek firmy.
-
Wykształcenie min. średnie (preferowane wyższe techniczne).
-
Uprawnienia montera rusztowań (posiadanie książeczki montera rusztowań wydane przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego będzie dodatkowym atutem). Mile widziane dodatkowe uprawnienia „E” i „D” (eksploatacyjne w obrębie urządzeń elektroenergetycznych).
-
Udokumentowane doświadczenie zawodowe przy montażu rusztowań (min. 2 lata).
-
Znajomość branży rusztowań i przepisów prawa budowlanego będzie dodatkowym atutem.
-
Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, łatwość nawiązywania kontaktów.
-
Sumienność, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy, dyspozycyjność.
-
Umiejętność obsługi komputera.
-
Prawo jazdy kategorii B.
-
Czynne uprawnienia budowlane lub PIGR będą dodatkowym atutem.
Oferujemy stabilną pracę w międzynarodowej organizacji o wysokich standardach i ugruntowanej pozycji na rynku w oparciu o umowę o pracę, atrakcyjne warunki finansowe, niezbędne narzędzia pracy oraz szkolenia i podwyższanie kwalifikacji zawodowych.