Międzynarodowy service desk
Antal IT Services
Antal International jest liderem rekrutacji specjalistów i menedżerów oraz doradztwa HR. Marka obecna jest w 35 krajach, w Polsce działa od 1996 roku. Biura w Warszawie, Wrocławiu i Krakowie prowadzą projekty w Polsce i za granicą, dla największych globalnych oraz lokalnych przedsiębiorstw z wszystkich sektorów gospodarki.
Firma międzynarodowa, software house działający na wewnętrzne potrzeby globalnego producenta, wykorzystująca najnowocześniejsze rozwiązania i otwarta na sugestie.
Stanowisko
Praca polega na udzieleniu wsparcia z zakresu 1 i 2 linii service desku dla rynku niemieckojęzycznego oraz identyfikowaniu problemów technicznych wynikających ze zgłoszeń. Współpraca z zespołami technicznymi, zgłaszanie wniosków i uwag do pozostałych zespołów.
Wymagania
- wykształcenie it lub doświadczenie w service desk it
- znajomość języka niemieckiego i angielskiego umożliwiająca swobodna komunikację
- mile widziane ITIL, service-now.com
Co oferujemy
-wynagrodzenie 5000-6000 zł brutto
- premie, bonusy
- bogaty pakiet dodatkowy – prywatna opieka medyczna, multi sport, ubezpieczenie
- szkolenia techniczne i językowe
- zgrany team – dobór charakterów, wykorzystanie Agile, dużo wspólnych eventów, spotkań, integracji.