- Na początku przejdziesz 6-tygodniowe szkolenie, na którym poznasz produkty oraz nauczysz się jak wykonywać swoją pracę.
- Będziesz odpowiadać na telefony klientów - wyłącznie połączenia przychodzące.
- Pomagać w rozwiązywaniu problemów technicznych i usterek związanych z produktami Vodafone.
- Identyfikować problemy i proaktywnie eliminować błędy.
- Dokumentować wszystkie zgłoszenia zgodnie z istniejącymi procesami.
- znasz język niemiecki na poziomie min. B2.
- chcesz pracować z nami w biurze - stawiamy na relacje w zespole!
- dysponujesz czasem by pracować w pełnym wymiarze godzin.
- Stabilne zatrudnienie oparte o umowę o pracę.
- Wynagrodzenie podstawowe 7500zł + bonus nawet do 2000zł.
- Elastyczny grafik między Poniedzialkiem, a Sobotą (7:30 – 20:00).
- Dni wolne w czasie niemieckich świąt narodowych.
- Interaktywne, 6-tygodniowe szkolenie na start (tak, za nie też otrzymasz wynagrodzenie).
- Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna LuxMed, kafeteria MyBenefit, ubezpieczenie.
- na życie, MultiSport, owocowe Środy i sporadyczne Pizza Days.
- Program Talent Development: realne awanse i szybka ścieżka rozwoju dla najlepszych.
- CNX Academy: program mentoringowy.
- CNX University: dostęp do bazy niezliczonych szkoleń online.
- Program poleceń: pracuj z przyjaciółmi i zarabiaj!
- Fantastyczną kulturę pracy: świętujemy kulturowe różnice, a w naszym biurze co chwilę dzieją się ciekawe wydarzenia integracyjne.
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.