- Na początku przejdziesz 6-tygodniowe szkolenie, na którym poznasz produkty oraz nauczysz się jak wykonywać swoją pracę
- Będziesz odpowiadać na telefony klientów - wyłącznie połączenia przychodzące
- Pomagać w rozwiązywaniu problemów technicznych i usterek związanych z produktami Vodafone
- Identyfikować problemy i proaktywnie eliminować błędy
- Dokumentować wszystkie zgłoszenia zgodnie z istniejącymi procesami
- znasz język niemiecki na poziomie min. B2
- chcesz pracować z nami w biurze - stawiamy na relacje w zespole!
- dysponujesz czasem by pracować w pełnym wymiarze godzin
- Stabilne zatrudnienie oparte o umowę o pracę
- Wynagrodzenie podstawowe 7500zł + bonus nawet do 2000zł
- Elastyczny grafik między Poniedzialkiem, a Sobotą (7:30 – 20:00)
- Dni wolne w czasie niemieckich świąt narodowych
- Interaktywne, 6-tygodniowe szkolenie na start (tak, za nie też otrzymasz wynagrodzenie)
- Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna LuxMed, kafeteria MyBenefit, ubezpieczenie na życie, MultiSport, owocowe Środy i sporadyczne Pizza Days
- Program Talent Development: realne awanse i szybka ścieżka rozwoju dla najlepszych
- CNX Academy: program mentoringowy
- CNX University: dostęp do bazy niezliczonych szkoleń online
- Program poleceń: pracuj z przyjaciółmi i zarabiaj!
Fantastyczną kulturę pracy: świętujemy kulturowe różnice, a w naszym biurze co chwilę dzieją się ciekawe wydarzenia integracyjne
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.