Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej. Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie. Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne. Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Zadania na stanowisku:
- Dbałość o właściwą ekspozycję towarów tak, aby stymulowała ona odpowiednią sprzedaż;
- Zapewnienie ciągłej dostępności towarów;
- Regularne wizyty w punktach sprzedaży z powierzonego rejonu;
- Porządkowanie półek, kontrola oraz poprawianie błędnych cen i opisów;
- Zarządzanie zapasami w magazynie;
- Przygotowywanie propozycji zamówień oraz zwrotów;
- Wspieranie sprzedaży poprzez m.in. zgłaszanie pomysłów dotyczących ekspozycji towarów, metod promocji, cen itp.;
- Zbieranie informacji i raportowanie odnośnie potrzeb klientów, reklamacji, metod działania konkurentów
Od kandydatów oczekujemy:
- Znajomości technik oraz mechanizmów towarzyszących zakupowi oraz umiejętności ich wykorzystania;
- Skrupulatności i odpowiedzialności;
- Aktualnej książeczki Sanepid;
- Punktualności i komunikatywności;
- Umiejętności planowania oraz organizacji pracy własnej;
- Umiejętności negocjacyjnych;
- Kreatywności w poszukiwaniu nowych rozwiązań;
- Umiejętności myślenia przestrzennego;
- Doświadczenie na stanowisku Merchandisera będzie dodatkowym atutem;
- Mile widziani uczniowie/ studenci
Wybranym kandydatom oferujemy:
- Pracę w stabilnej firmie posiadającej ugruntowaną pozycję na rynku;
- Atrakcyjne wynagrodzenie;
- Elastyczny czas pracy – godziny pracy do ustalenia;
- Przyjazną atmosferę;
- Możliwość stałej współpracy i rozwoju;
- Zatrudnienie w ramach umowy zlecenia