Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Dla naszego Klienta - jednej z największych globalnych firm branży FMCG dostarczającej konsumentom w 180 krajach produkty marek rozpoznawalnych na całym świecie - poszukujemy Kandydatów/Kandydatek na stanowisko:
Zadania:
- Zarządzanie produktem/marką w podległych punktach sprzedaży (sklepy) zgodnie z linią/polityką,
- Pełnienie roli Ambasadora - osoba pierwszego kontaktu dla Klienta i Personelu Sklepu,
- Regularne wizyty w wyznaczonych sklepach na podległym terenie zgodnie z tygodniowym planem,
- Monitoring, utrzymywanie oraz zwiększanie stanu magazynowego sklepu w obszarze produktów,Instalacja materiałów reklamowych,
- Weryfikacja cen produktów w sklepach,
- Raportowanie do bezpośredniego przełożonego poprzez system IT
Wymagania:
- Minimum roczne doświadczenia na podobnym stanowisku w kontaktach B2B
- Znajomość branży FMCG lub pokrewnej
- Dobra znajomość pakietu MS Office
- Łatwość nawiązywania kontaktów
- Umiejętności negocjacyjne
- Dążenie do osiągania celów
Oferujemy:
- Pracę pełną pasji i możliwości z ciekawym zakresem obowiązków oraz renomowanymi produktami/markami firmy rozpoznawalnymi na całym świecie,
- Zatrudnienie na pdstawie umowy o pracę,
- Wynagrodzenie 2800zł/m-c + premie miesięczne
- Niezbędne narzędzia do wykonywania pracy : telefon z aplikacją do raportowania,
- Jasny zakres obowiązków, przejrzystość działania i wymagań,
- Gruntowne szkolenia wstępne i cykliczne: z produktów i usług firmy, profesjonalnej obsługi Klienta, szkolenia motywacyjne przeprowadzane przez profesjonalistów.
Oferta dotyczy pracy tymczasowej z możliwością podjęcia współpracy na stałe.
Poznaj
Adecco Poland Sp. z o.o
Jesteśmy wiodącą na świecie firmą, która zajmuje się dostarczaniem rozwiązań w zakresie HR, oferuje usługi pracowników tymczasowych i stałych oraz usługi typu outsourcing we wszystkich sektorach.
Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364
Nasza misja to dostarczanie najlepszych rozwiązań w zakresie HR. Dzięki szerokiemu wachlarzowi działań oferujemy usługi związane z rekrutacją pracowników tymczasowych oraz stałych. Dla naszych klientów przygotowujemy też najlepsze oferty outsourcingowe.
Tworzymy własną bazę zaangażowanych pracowników, którzy chcą podejmować nowe wyzwania. Dzięki temu zawsze możemy zaproponować rozwiązania szyte na miarę. Ponadto odpowiadamy za wybór najlepszych kandydatów – rekrutujemy od A do Z. To pozwala nam szybko, sprawnie i bezproblemowo dobrać odpowiedniego pracownika na dane stanowisko.
Co ważne, każdy zatrudniony kandydat doskonale wie, na czym będzie polegała jego praca. Dzięki temu unikamy nieporozumień i maksymalnie zmniejszamy ryzyko rezygnacji kandydata ze stanowiska.
Nasz doświadczony zespół jest z Tobą na każdym etapie rekrutacji. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu możemy działać szybko i skutecznie. Nasz atut to duża sprawność procesowa.
Jesteśmy liderem, który myśli globalnie i umie działać lokalnie!