Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Obecnie dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży tytoniowej, poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Merchandiser mobilny
Nr ref.: MERCH/05/2017/GDA
Miejsce pracy: Trójmiasto
Do Twoich zadań należeć będzie:
- dbanie o doskonałą ekspozycję produktów Klienta w podległym punktach sprzedaży(sklepy),
- budowanie długofalowych relacji z Klientami poprzez rozwijanie i utrzymywanie trwałych relacji; wykorzystywanie relacji do wpływania na kluczowe decyzje i osoby podejmujące decyzje,
- pełnienie roli Ambasadora - osoba pierwszego kontaktu dla Klienta i Personelu Sklepu, edukowanie Personelu Sklepu, informowanie o nowościach, produktach, promocjach, inicjatywach,
- regularne wizyty w wyznaczonych sklepach na podległym terenie zgodnie z tygodniowym planem,
- weryfikacja cen produktów w sklepach,
- raportowanie do bezpośredniego przełożonego poprzez system IT.
- aktywne poszukiwanie nowych możliwości rozwoju sprzedaży w podległym rejonie.
Oczekiwania:
- czynne prawo jazdy kat. B,
- wykształcenie średnie, preferowane wyższe ekonomiczne i/lub w dziedzinie sprzedaży i marketingu-mile widziani studenci,
- minimum rok lata doświadczenia w obszarze merchandisingu, sprzedaży, handlu, bezpośredniej obsługi Klienta,
- aktualna książeczka sanepidowska lub gotowość do jej szybkiego wyrobienia,
- dobra znajomość MS Office (Word, Excel, Power Point),
- umiejętności negocjacyjne i sprzedażowe - radzenie sobie z obiekcjami Klientów,
- poszukujemy osób budujących pozytywne relacje z Klientami, odpowiedzialnych, rzetelnych, zaangażowanych, proaktywnych oraz chcących rozwijać swój potencjał oraz nastawionych na sukces,
- wysoka kultura osobista , dokładność, skrupulatność.
Co uzyskasz?
- współpracę z Adecco Poland w oparciu o umowę o pracę,
- pracę pełna pasji i możliwości z ciekawym zakresem obowiązków oraz renomowanymi produktami/ markami firmy rozpoznawalnymi na całym świecie,
- atrakcyjny system wynagrodzenia (podstawa + bonus),
- narzędzia niezbędne do pracy - samochód oraz telefon,
- możliwość korzystania z benefitów pozapłacowych oferowanych przez Adecco Poland,
- możliwość nawiązania stałej współpracy.
Oferta dotyczy zatrudnienia w oparciu o ustawę o pracy tymczasowej i delegowania pracownika do pracy na rzecz naszego Klienta.
Dziękujemy za nadesłane zgłoszenia. Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.
Poznaj
Adecco Poland Sp. z o.o
Jesteśmy wiodącą na świecie firmą, która zajmuje się dostarczaniem rozwiązań w zakresie HR, oferuje usługi pracowników tymczasowych i stałych oraz usługi typu outsourcing we wszystkich sektorach.
Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364
Nasza misja to dostarczanie najlepszych rozwiązań w zakresie HR. Dzięki szerokiemu wachlarzowi działań oferujemy usługi związane z rekrutacją pracowników tymczasowych oraz stałych. Dla naszych klientów przygotowujemy też najlepsze oferty outsourcingowe.
Tworzymy własną bazę zaangażowanych pracowników, którzy chcą podejmować nowe wyzwania. Dzięki temu zawsze możemy zaproponować rozwiązania szyte na miarę. Ponadto odpowiadamy za wybór najlepszych kandydatów – rekrutujemy od A do Z. To pozwala nam szybko, sprawnie i bezproblemowo dobrać odpowiedniego pracownika na dane stanowisko.
Co ważne, każdy zatrudniony kandydat doskonale wie, na czym będzie polegała jego praca. Dzięki temu unikamy nieporozumień i maksymalnie zmniejszamy ryzyko rezygnacji kandydata ze stanowiska.
Nasz doświadczony zespół jest z Tobą na każdym etapie rekrutacji. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu możemy działać szybko i skutecznie. Nasz atut to duża sprawność procesowa.
Jesteśmy liderem, który myśli globalnie i umie działać lokalnie!