Jesteśmy jedną z dziesięciu największych agencji pracy i doradztwa personalnego w Polsce. Na rynku działamy od 2006r. Kapitał firmy jest w 100 proc. polski. Posiadamy 20 Centrów Rekrutacyjnych w całym kraju, w przeliczeniu na pełne etaty zatrudniamy ponad 20 tysięcy pracowników.
- przygotowanie miejsca pracy: rozłożenie produktów na półkach zgodnie ze standardami
- zapewnienie obecności produktów: kontrole magazynowe, sporządzanie zamówień
- zatowarowanie półki: pozyskanie najlepszych półek sprzedażowych, odpowiednia ekspozycja, kontrola terminów przydatności, dbanie o nienaganny wygląd produktów
- przygotowanie właściwych oznaczeń cenowych i promocyjnych
- promocja towaru
- aktywna rekomendacja i sprzedaż
- raportowanie
- znajomość podstawowych technik sprzedaży i zachowań konsumanckich
- wiedza na temat merchandisingu
- wykształcenie średnie
- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku (przedstawiciel handlowy, merchandizer, sprzedawca)
- prawo jazdy kat. B
- miła aparycja
- wysoka kultura osobista
- zatrudnienie na umowe o pracę tymczasową
- atrakcyjne wynagrodzenie z systemem premiowym
- 4 dniowe szkolenie w siedzibie Klienta (koszty podróży i noclegu pokrywa pracodawca)
- niezbędne narzędzai pracy
Poznaj
InterKadra Sp. z o.o.
InterKadra to jedna z dziesięciu największych agencji pracy i doradztwa personalnego w Polsce, obecna na rynku od 2006 roku. Zatrudniamy ponad 14 000 pracowników rocznie, współpracując zarówno z międzynarodowymi korporacjami, jak i mniejszymi firmami z sektora MŚP – również na rynkach zagranicznych. Naszą misją jest zapewnienie personelu o odpowiednich kwalifikacjach na czas i w odpowiedniej ilości. Gwarantujemy jakość potwierdzoną certyfikatami ISO 9001:2015 oraz ISO 27001:2017.