Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

BNP Paribas Bank Polska S.A.
Warszawa
menedżer
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
4 dni temu

Misja Banku BNP Paribas: Wprowadzamy pozytywną bankowość w życie naszych Klientów, odpowiadając na ich potrzeby finansowe i ułatwiając im realizację celów. W sposób prosty, przemyślany i bezpieczny. Z troską o społeczeństwo i środowisko.

 

Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​
Miejsce pracy: Warszawa
RITM0552846_MiM, RITM0584
Zakres obowiązków:
  • Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale
  • Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej
  • Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej sprzedaży (etyka sprzedaży)
  • Kontrolowanie prowadzonego procesu w Oddziale i podejmowanie decyzji
  • Zapewnianie ciągłości realizacji zadań jakościowych i operacyjno –administracyjnych w Oddziale
  • Organizowanie obrotów gotówkowych w oddziale, zgodnie z obowiązującym procesem i procedurami (jeżeli dotyczy)
  • Monitorowanie obiegu dokumentów i akceptacja przygotowanych w Oddziale projektów pism, opracowań i materiałów
  • Zapewnianie operacyjnej efektywności i zgodności procesów Compliance oraz uczestnictwo w tych procesach  
  • Aktywne pozyskanie nowych Klientów
  • Aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych w celu realizacji nałożonych zadań
  • Zapewnienie wysokiej jakości sprzedaży produktów i usług bankowych oraz przestrzeganie standardów obsługi Klientów w Oddziale
  • Rozwijanie współpracy z obecnymi Klientami i budowanie długotrwałych relacji
  • Realizacja zleceń/dyspozycji składanych przez Klientów
  • Wsparcie i współpraca w codziennej pracy z Dyrektorem Centrum Doradczego
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe
  • Staż pracy w bankowości minimum 2 lata
  • Doświadczenie w pracy w obszarze sprzedaży produktów bankowych i obsługi Klientów detalicznych/ premium / biznesowych
  • Zaawansowana wiedza z obszaru oferty detalicznej / premium / biznesowej
  • Wiedza w zakresie trendów rozwoju bankowości detalicznej / premium / biznesowej
  • Znajomość przepisów i procedur bankowych
  • Znajomość aplikacji bankowych
  • Znajomość technik prezentacyjnych, negocjacyjnych i sprzedaży
Mile widziana:
  • Znajomość bankowej oferty produktowej
  • Umiejętność prowadzenia szkoleń
  • Znajomość języka angielskiego
Oferujemy:
  • Dołączenie do banku o globalnym zasięgu, który jest częścią grupy bankowej BNP Paribas obecnej w 65 krajach z 200-letnią tradycją
  • Pracę w miejscu, w którym możesz być sobą niezależnie od swojej orientacji seksualnej, tożsamości płciowej, koloru skóry, pochodzenia, wieku czy poziomu sprawności
  • Rozwój w Banku Zielonych Zmian, w którym możesz mieć wpływ na naszą planetę i otaczający nas świat
  • Dużą autonomię w działaniu przy jednoczesnym wsparciu przełożonego, co potwierdza ponad 90% pracowników
  • Możliwość podejmowania własnych decyzji, eksperymentowania i tworzenia swojej unikalnej ścieżki doświadczeń
  • Możliwości rozwoju zarówno w banku jak i spółkach w ramach Grupy BNP Paribas w kraju i zagranicą
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Aplikuj teraz
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Poznaj

BNP Paribas Bank Polska S.A.

Jesteśmy Bankiem zmieniającego się świata, liderem zrównoważonego rozwoju. 

Bankiem otwartym na każdego, wspierającym potrzeby różnych grup, w tym osób z niepełnosprawnościami.

Cenimy różnorodność, bo wierzymy, że w niej jest siła.

Stawiamy na wzajemny szacunek i zrozumienie.

Jeśli myślisz o pracy w stabilnej organizacji, oferującej innowacyjne produkty finansowe i chcesz rozwijać swoje kompetencje w przyjaznym środowisku, aplikuj do nas! 

Oprócz wyzwań zawodowych, możesz liczyć na pakiet benefitów i wsparcie w bieżącej pracy. Jeśli posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności, to postaramy się dla Ciebie o dodatkowe udogodnienia.

Dołącz do pracodawcy, któremu zależy.

Fundamentem naszych działań są wartości, którymi chcemy się kierować podejmując decyzje zarówno operacyjne, jak i długofalowo. Zależy nam na działaniu w sposób transparentny i z odwagą, upraszczając nasze procesy. Chcemy by każdy z nas czuł empowerment. Wierzymy, że tylko współpraca da nam możliwość osiągania celów w sposób efektywny i skuteczny. Tylko w ten sposób możemy osiągnąć założone cele strategiczne i spełnić nasze obietnice wobec Klientów. Razem zobowiązaliśmy się być liderem zrównoważonego finansowania. Możesz pracować w miejscu, które daje zielone światło.

Podobne oferty

  • Manager ds. Relacji z Klientami

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Reprezentowanie standardów najwyższej jakości obsługi klientów oddziału banku; Motywowanie zespołów do tworzenia kultury skoncentrowanej na klientach; Nadzór nad procesami oddziałowymi, w tym kontrola dokumentacji i realizacja projektów; Zapewnienie zgodności operacji oddziału z...
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379