Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

BNP Paribas Bank Polska S.A.
Wałcz
menedżer
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
5 godz. temu

Misja Banku BNP Paribas: Wprowadzamy pozytywną bankowość w życie naszych Klientów, odpowiadając na ich potrzeby finansowe i ułatwiając im realizację celów. W sposób prosty, przemyślany i bezpieczny. Z troską o społeczeństwo i środowisko.

 

Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​
Miejsce pracy: Wałcz
RITM0583605JG
Zakres obowiązków:
  • Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale
  • Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej
  • Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej sprzedaży (etyka sprzedaży)
  • Kontrolowanie prowadzonego procesu w Oddziale i podejmowanie decyzji
  • Zapewnianie ciągłości realizacji zadań jakościowych i operacyjno –administracyjnych w Oddziale
  • Organizowanie obrotów gotówkowych w oddziale, zgodnie z obowiązującym procesem i procedurami (jeżeli dotyczy)
  • Monitorowanie obiegu dokumentów i akceptacja przygotowanych w Oddziale projektów pism, opracowań i materiałów
  • Zapewnianie operacyjnej efektywności i zgodności procesów Compliance oraz uczestnictwo w tych procesach  
  • Aktywne pozyskanie nowych Klientów
  • Aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych w celu realizacji nałożonych zadań
  • Zapewnienie wysokiej jakości sprzedaży produktów i usług bankowych oraz przestrzeganie standardów obsługi Klientów w Oddziale
  • Rozwijanie współpracy z obecnymi Klientami i budowanie długotrwałych relacji
  • Realizacja zleceń/dyspozycji składanych przez Klientów
  • Wsparcie i współpraca w codziennej pracy z Dyrektorem Centrum Doradczego
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe
  • Staż pracy w bankowości minimum 2 lata
  • Doświadczenie w pracy w obszarze sprzedaży produktów bankowych i obsługi Klientów detalicznych/ premium / biznesowych
  • Zaawansowana wiedza z obszaru oferty detalicznej / premium / biznesowej
  • Wiedza w zakresie trendów rozwoju bankowości detalicznej / premium / biznesowej
  • Znajomość przepisów i procedur bankowych
  • Znajomość aplikacji bankowych
  • Znajomość technik prezentacyjnych, negocjacyjnych i sprzedaży
Mile widziana:
  • Znajomość bankowej oferty produktowej
  • Umiejętność prowadzenia szkoleń
  • Znajomość języka angielskiego
Oferujemy:
  • Dołączenie do banku o globalnym zasięgu, który jest częścią grupy bankowej BNP Paribas obecnej w 65 krajach z 200-letnią tradycją
  • Pracę w miejscu, w którym możesz być sobą niezależnie od swojej orientacji seksualnej, tożsamości płciowej, koloru skóry, pochodzenia, wieku czy poziomu sprawności
  • Rozwój w Banku Zielonych Zmian, w którym możesz mieć wpływ na naszą planetę i otaczający nas świat
  • Dużą autonomię w działaniu przy jednoczesnym wsparciu przełożonego, co potwierdza ponad 90% pracowników
  • Możliwość podejmowania własnych decyzji, eksperymentowania i tworzenia swojej unikalnej ścieżki doświadczeń
  • Możliwości rozwoju zarówno w banku jak i spółkach w ramach Grupy BNP Paribas w kraju i zagranicą
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Aplikuj teraz
 

Poznaj

BNP Paribas Bank Polska S.A.

Jesteśmy Bankiem zmieniającego się świata, liderem zrównoważonego rozwoju. 

Bankiem otwartym na każdego, wspierającym potrzeby różnych grup, w tym osób z niepełnosprawnościami.

Cenimy różnorodność, bo wierzymy, że w niej jest siła.

Stawiamy na wzajemny szacunek i zrozumienie.

Jeśli myślisz o pracy w stabilnej organizacji, oferującej innowacyjne produkty finansowe i chcesz rozwijać swoje kompetencje w przyjaznym środowisku, aplikuj do nas! 

Oprócz wyzwań zawodowych, możesz liczyć na pakiet benefitów i wsparcie w bieżącej pracy. Jeśli posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności, to postaramy się dla Ciebie o dodatkowe udogodnienia.

Dołącz do pracodawcy, któremu zależy.

Fundamentem naszych działań są wartości, którymi chcemy się kierować podejmując decyzje zarówno operacyjne, jak i długofalowo. Zależy nam na działaniu w sposób transparentny i z odwagą, upraszczając nasze procesy. Chcemy by każdy z nas czuł empowerment. Wierzymy, że tylko współpraca da nam możliwość osiągania celów w sposób efektywny i skuteczny. Tylko w ten sposób możemy osiągnąć założone cele strategiczne i spełnić nasze obietnice wobec Klientów. Razem zobowiązaliśmy się być liderem zrównoważonego finansowania. Możesz pracować w miejscu, które daje zielone światło.

Podobne oferty

  • Customer Success Manager

    MAOBI Group   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   9 000 - 20 500 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Identyfikowanie potrzeb klientów oraz proponowanie skrojonych na miarę rozwiązań (farming), Utrzymywanie długotrwałych relacji biznesowych z klientami, Koordynowanie pracy podległego 2 osobowego zespołu w celu skutecznego zaspokojenia potrzeb klienta; Zarządzanie...
  • Menedżer ds. sukcesu klienta z językiem niemieckim

    Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoje główne zadania: Dopasowanie rozwiązań do potrzeb klientów. Utrzymywanie relacji biznesowych z klientami. Zarządzanie pracą 2-osobowego zespołu. Zarządzanie projektami rekrutacyjnymi. Przygotowywanie raportów. Analiza wyników. Monitorowanie trendów rynkowych. Budowanie strategii sprzedaży.
  • Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Strzelce Krajeńskie    praca stacjonarna
    menedżer  umowa na zastępstwo  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej; Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...
  • Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Warszawa, ul. Grzybowska 78    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej; Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...
  • Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Tomaszów Lubelski    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej; Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...
  • Content & Engagement Manager

    JTI GBS Poland sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Position Purpose: The position is responsible for local (center level) creation, execution and distribution of the global GBS messaging narrative and engagement programmes which are consistent with storylines generated centrally by the global CME support workstream. The role requires close alignment...