Ogłoszenie numer: 308547, z dnia 2013-09-02
MerEnergia jest autoryzowanym przedstawicielem jednego z największych niezależnych sprzedawców energii elektrycznej w Polsce – RWE Polska S.A.
Nasi Klienci mają do dyspozycji szeroką ofertę produktową i dzięki MerEnergii mogą optymalizować koszt energii elektrycznej biorąc pod uwagę profil jej zużycia oraz potrzeby wolumenowe.
- Marzysz o pracy dla jednej z największych firm energetycznych w Europie?
- Chciałbyś zbudować i zarządzać zespołem handlowym oraz sprawdzić się w roli sprzedawcy energii elektrycznej do Klientów Biznesowych?
Dołącz do grona profesjonalistów MerEnergii i zostań
MENEDŻEREM ZESPOŁU!
Menedżer Zespołu
Miejsce pracy: mazowieckie
Nr Ref.: MZ/P1/0813/mazowieckie
Wymagania
Szukamy doświadczonej i samodzielnej osoby, która będzie odpowiedzialna za:
- Zbudowanie od podstaw oraz efektywne zarządzanie zespołem
- Realizowanie planów sprzedażowych podległego zespołu na powierzonym terenie
- Aktywne pozyskiwanie oraz sprzedaż energii elektrycznej do Klientów Biznesowych
- Raportowanie wyników oraz bieżąca administracja
Od kandydatów oczekujemy:
- Minimum rocznego doświadczenia handlowego w sprzedaży energii elektrycznej – warunek konieczny
- Umiejętności współpracy z Klientem
- Umiejętności rekrutowania oraz motywowania zespołu
- Zdolności organizowania pracy własnej oraz swojego zespołu
- Systematyczności, dokładności, komunikatywności oraz zdolności negocjacyjne
- Wysokiej efektywności i motywacji do osiągania wyznaczonych celów
- Nastawienia na rozwój kompetencji
- Samodzielności oraz wysokiej kultury osobistej
- Umiejętności obsługi komputera
Oferujemy
- Atrakcyjny system wynagrodzenia składający się ze stałego wynagrodzenia oraz systemu premiowego
- Zatrudnienie na podstawie umowy o współpracy lub umowę zlecenie
- Narzędzia pracy: telefon, laptop, samochód służbowy dla osób systematycznie realizujących plany sprzedażowe
- Prowizję wypłaconą z góry za zużycie faktyczne (do 2016 włącznie)
- Profesjonalne szkolenie z wiedzy dotyczącej branży energetycznej
- Możliwość obsługi własnego portfela Klientów (umowy utrzymaniowe)
- Udział w cyklicznych spotkaniach strategicznych dotyczących rozwoju MerEnergii
- Wsparcie ze strony Back Office MerEnergii oraz Call Center
- Wsparcie marketingowe
- Możliwość intensywnego rozwoju zawodowego i ciągłego podnoszenia kwalifikacji
- Pracę w firmie z powodzeniem działającej na rynku energii elektrycznej od kilku lat
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.