kierownik/koordynator / menedżer kontrakt B2B pełny etat
7 dni
Twój zakres obowiązków: Twoim zadaniem będzie prowadzenie rekrutacji i zbudowanie zespołu Doradców Ubezpieczeniowych. Będziesz zarządzał/a podległym zespołem Doradców Ubezpieczeniowych. Będziesz odpowiedzialny/a za wdrożenie Doradców w Twoim zespole w sprzedaż produktów...
kierownik/koordynator umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 godz.
Twój zakres obowiązków kierowanie zespołem odpowiedzialnym za obsługę techniczną; budowanie i utrzymywanie relacji biznesowych z klientem; nadzór nad pracą podwykonawców tak aby zapewnić najlepszą jakość serwisu; tworzenie planów inwestycyjnych; optymalizacja kosztów eksploatacyjnych...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 godz.
The Bid Manager will act as the initial technical point of contact, offering support or consultancy to the business. Responsible for providing quotations for solutions, services, and turnkey business, ensuring that competitive pricing and cutting-edge technology are highlighted. Plays a pivotal role...
Opis stanowiska pracy / zadania: Aktywny rozwój sprzedaży na terenie Polski (firma jest obecna na rynku europejskim, ale w Polsce jeszcze nie). Stworzenie struktury sprzedaży poprzez zatrudnienie handlowców odpowiedzialnych za rozwój rynku oraz następnie zarządzanie pracą tego zespołu....
Main areas of responsibility: responsibility for assigned Fixed Assets team (10-20 people), particularly in work planning, organizing and monitoring of ongoing activities, attentiveness about efficiency, accuracy, and timeliness, related with closing of accounting periods, ensuring compliance of...
Jeżeli: wiesz jak budować autorytet, swoją wiedzą i doświadczeniem chcesz dzielić się z innymi, masz doświadczenie w sprzedaży i rekrutacji, chcesz rozwijać się w branży finansowej, ważne jest dla Ciebie tworzenie trwałych relacji, interesujesz się drugim człowiekiem, a ponadto wiesz...
Key Responsibilities: Team (People) Management: Lead, mentor, and develop a team of accounting professionals, fostering a collaborative and high-performance work environment. Process Coordination: Oversee wide scope of the daily accounting operations in GSC, including accounts payable, accounts...
Your main area of responsibility in this position will include: managing complex projects in area of finance process standardization in terms of scope, cost, timelines, resources, risk, change and communication, planning, co-ordination, and execution of project deliverables within specific project...
ZAKRES ZADAŃ Zarządzanie podległym zespołem, dokonywanie ocen, przekazywanie informacji zwrotnej, motywowanie Określenie codziennych celów oraz sprawdzanie ich realizacji; Monitorowanie zgodności standardów w procesach, produktywności, utrzymanie i monitorowanie SLA; Wykrywanie możliwości...
kierownik/koordynator / menedżer kontrakt B2B pełny etat
2 dni
Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem i myślisz o zmianie w życiu zawodowym? Chciałbyś dalej rozwijać swoje kompetencje menedżerskie i przy tym dobrze zarabiać - porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Do Twoich zadań należeć będzie: budowanie własnego biznesu...
Aviva jest firmą o ugruntowanej pozycji na rynku ubezpieczeniowo - finansowym. Zaufały nam 34 miliony Klientów w krajach Europy, Azji i w Kanadzie. Zapewniamy naszym Klientom bezpieczeństwo, ubezpieczając ich życie, zdrowie i majątek oraz dbamy o ich przyszłość oferując plany oszczędnościowe, inwestycyjne i emerytalne.
Menedżer Zespołu Sprzedaży
Miejsce pracy: Koszalin
Najważniejsze zadania Menedżera to:
zarządzanie zespołem sprzedażowym;
rekrutacja i wdrażanie w struktury nowych pracowników;
planowanie strategii działań dla zespołu;
dbanie o zachowanie wysokiej jakości pracy;
uczestniczenie w projektach o charakterze sprzedażowym;
wdrażanie nowych produktów, aktywizowanie sieci sprzedaży,
odpowiedzialność za realizację planu sprzedaży.
Idealnego kandydata na Menedżera Zespołu cechuje:
doświadczenie w sprzedaży;
mile widziane doświadczenie w rekrutacji;
wyższe wykształcenie;
gotowość do pracy w oparciu o własną działalność gospodarczą;
duża sprawność interpersonalna;
kompetencje związane z motywowaniem i wspieraniem rozwoju pracowników.
Naszym Menedżerom oferujemy:
bardzo wysokie zarobki;
elastyczny czas pracy;
profesjonalny system szkoleń;
elastyczną formę współpracy (kontrakt B2B);
wsparcie na każdym etapie wdrożenia dostosowane do indywidualnych potrzeb;
kierownik/koordynator / menedżer kontrakt B2B pełny etat
7 dni
Twój zakres obowiązków: Twoim zadaniem będzie prowadzenie rekrutacji i zbudowanie zespołu Doradców Ubezpieczeniowych. Będziesz zarządzał/a podległym zespołem Doradców Ubezpieczeniowych. Będziesz odpowiedzialny/a za wdrożenie Doradców w Twoim zespole w sprzedaż produktów...
kierownik/koordynator umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 godz.
Twój zakres obowiązków kierowanie zespołem odpowiedzialnym za obsługę techniczną; budowanie i utrzymywanie relacji biznesowych z klientem; nadzór nad pracą podwykonawców tak aby zapewnić najlepszą jakość serwisu; tworzenie planów inwestycyjnych; optymalizacja kosztów eksploatacyjnych...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 godz.
The Bid Manager will act as the initial technical point of contact, offering support or consultancy to the business. Responsible for providing quotations for solutions, services, and turnkey business, ensuring that competitive pricing and cutting-edge technology are highlighted. Plays a pivotal role...
Opis stanowiska pracy / zadania: Aktywny rozwój sprzedaży na terenie Polski (firma jest obecna na rynku europejskim, ale w Polsce jeszcze nie). Stworzenie struktury sprzedaży poprzez zatrudnienie handlowców odpowiedzialnych za rozwój rynku oraz następnie zarządzanie pracą tego zespołu....
Main areas of responsibility: responsibility for assigned Fixed Assets team (10-20 people), particularly in work planning, organizing and monitoring of ongoing activities, attentiveness about efficiency, accuracy, and timeliness, related with closing of accounting periods, ensuring compliance of...
Jeżeli: wiesz jak budować autorytet, swoją wiedzą i doświadczeniem chcesz dzielić się z innymi, masz doświadczenie w sprzedaży i rekrutacji, chcesz rozwijać się w branży finansowej, ważne jest dla Ciebie tworzenie trwałych relacji, interesujesz się drugim człowiekiem, a ponadto wiesz...
Key Responsibilities: Team (People) Management: Lead, mentor, and develop a team of accounting professionals, fostering a collaborative and high-performance work environment. Process Coordination: Oversee wide scope of the daily accounting operations in GSC, including accounts payable, accounts...
Your main area of responsibility in this position will include: managing complex projects in area of finance process standardization in terms of scope, cost, timelines, resources, risk, change and communication, planning, co-ordination, and execution of project deliverables within specific project...
ZAKRES ZADAŃ Zarządzanie podległym zespołem, dokonywanie ocen, przekazywanie informacji zwrotnej, motywowanie Określenie codziennych celów oraz sprawdzanie ich realizacji; Monitorowanie zgodności standardów w procesach, produktywności, utrzymanie i monitorowanie SLA; Wykrywanie możliwości...
kierownik/koordynator / menedżer kontrakt B2B pełny etat
2 dni
Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem i myślisz o zmianie w życiu zawodowym? Chciałbyś dalej rozwijać swoje kompetencje menedżerskie i przy tym dobrze zarabiać - porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Do Twoich zadań należeć będzie: budowanie własnego biznesu...