Menedżer Zespołu Call Center
Miejsce pracy: Rzeszów
- Cechuje Cię charyzma i łatwość w generowaniu pomysłów
- Łączysz w sobie silne nastawienie na cel i ludzi
- Cenisz budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z ludźmi
- Masz poczucie właścicielstwa i odpowiedzialności za realizowane zadania
- Możesz pochwalić się sukcesami w zarządzaniu zespołem oraz stosowaniu narzędzi coachingu
- Posiadasz zdolności analityczne, szybko rozwiązujesz problemy i podejmujesz decyzji
Jeśli tak zapraszamy do naszego zespołu!
Od nas otrzymasz:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Profesjonalne wdrożenie do nowej roli i wsparcie przełożonego
- Pracę w przyjaznej atmosferze, w kulturze wspierającej dzielenie się wiedzą
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji plus premie za realizację celów
- Możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy,
- Niezbędne narzędzia do pracy - laptop, telefon.
Za co będziesz odpowiedzialny:
- Odpowiedzialność za realizację planów i celów kampanii z uwzględnieniem celów ilościowych i jakościowych
- Zarządzanie podległym zespołem, w tym dbałość o retencję i zaangażowanie pracowników oraz odpowiednią organizację pracy
- Analiza efektywności pracowników oraz procesów, a także proponowanie rozwiązań usprawniających
- Odpowiedzialność za planowanie i realizację kampanii w oparciu o przyjętą strategię
- Dbałość o tworzenie oraz modyfikowanie adekwatnych systemów motywacyjnych
- Zapewnienie dobrze funkcjonującego systemu szkoleń w zespole
- Raportowanie wyników pracy podległego zespołu