- dobrze organizujesz swoją pracę, jesteś samodzielny, dokładny i odpowiedzialny,
- potrafisz proponować i testować nowe rozwiązania,
- jesteś osobą kreatywną,
- lubisz pracę w zespole,
- chętnie uczysz się nowych rzeczy i pozytywnie podchodzisz do zmian,
- komunikatywnie znasz język angielski lub francuski,
- mile widziane doświadczenie w dziale marketingu/reklamy/rozwoju sprzedaży w firmie o podobnym profilu działania lub po stronie dostawcy.
- odpowiadasz za budowanie, utrzymanie oraz analizę rentowności konceptów w supermarketach i hipermarketach,
- analizujesz rynek pod względem potrzeb i nowości rynkowych,
- współpracujesz przy akcjach handlowych lokalnych i krajowych,
- przygotowujesz analizy, raporty i wyciągasz wnioski,
- wspierasz otwarcia i remodelingi sklepów,
- wyjazdy do sklepów.
- pracę w miejscu, gdzie cenimy zaangażowanie, inicjatywę oraz zmysł handlowy,
- szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym,
- ścieżkę kariery, którą możesz samodzielnie kształtować,
- zniżkę na zakupy w Carrefour od pierwszego dnia pracy,
- wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną (pakiet badań i konsultacji, finansowany przez pracodawcę), ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne,
- pracę w firmie działającej w Polsce niemal 20 lat.
Przesłanie do Carrefour Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (Carrefour) danych osobowych w zakresie szerszym, niż określony w Kodeksie pracy, stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Carrefour w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę możną wycofać w dowolnym czasie korzystając z adresu mailowego carrefour@galluppolska.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.
Poznaj
Carrefour Polska Sp. z o.o.
Carrefour to lider wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Swoje sklepy: hipermarkety, supermarkety, sklepy dyskontowe i sklepy osiedlowe rozwija w ponad 30 krajach Europy, Azji i Ameryki Południowej.
Carrefour rozpoczął swoją działalność w 1959 roku. Nazwa firmy wzięła się od lokalizacji pierwszego sklepu - Carrefour (fr. "skrzyżowanie") znajdował się na skrzyżowaniu pięciu ulic. Obecnie to największy koncern handlowy w Europie, zatrudniający prawie 365 000 pracowników. W Polsce Carrefour otworzony został w 1997 roku w Łodzi. Dzisiaj istnieją trzy formaty handlowe reprezentowane przez firmę - hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe Express.