- posiadasz kilkuletnie doświadczenie w pracy w PR w korporacji, samodzielne prowadzisz projekty oraz media społecznościowe,
- posiadasz wykształcenie wyższe kierunkowe (dziennikarstwo, komunikacja społeczna),
- cechuje Cię dobra organizacja pracy, samodzielność, kreatywność, umiejętność w pracy w dynamicznym zespole oraz wysoka kultura osobista i umiejętność jasnego formułowania myśli,
- nie obca Ci jest praca z mediami, masz ’dobre pióro’, planujesz i organizujesz wydarzenia,
- jesteś osobą odpowiedzialną, posiadającą umiejętność tworzenia i utrzymywania dobrych relacji z redaktorami i partnerami handlowymi,
- posługujesz się językiem angielskim lub francuskim na poziomie komunikatywnym (codzienna komunikacja w mowie i piśmie).
Doświadczenie w prowadzeniu projektów PR dla sektora wielkiej dystrybucji/ handlu i CH będzie dodatkowym atutem.
- tworzysz content, informacje prasowe, wywiady, artykuły, współpracujesz z wydawnictwami oraz media relations,
- współpracujesz z agencją PR, pozycjonujesz dyrekcję,
- zarządzasz wizerunkiem firmy - komunikacja kryzysowa,
- zarządzasz komunikacją korporacyjną - tworzysz pozytywny kontekst komunikacji dla biznesu.
- pracę w miejscu, gdzie cenimy zaangażowanie, inicjatywę oraz zmysł handlowy,
- szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym,
- ścieżkę kariery, którą możesz samodzielnie kształtować,
- zniżkę na zakupy w Carrefour od pierwszego dnia pracy,
- wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną (pakiet badań i konsultacji, finansowany przez pracodawcę), ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne,
- pracę z perspektywami w firmie działającej w Polsce ponad 20 lat.
Przesłanie do Carrefour Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (Carrefour) danych osobowych w zakresie szerszym, niż określony w Kodeksie pracy, stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Carrefour w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę możną wycofać w dowolnym czasie korzystając z adresu mailowego carrefour@galluppolska.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.
Poznaj
Carrefour Polska Sp. z o.o.
Carrefour to lider wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Swoje sklepy: hipermarkety, supermarkety, sklepy dyskontowe i sklepy osiedlowe rozwija w ponad 30 krajach Europy, Azji i Ameryki Południowej.
Carrefour rozpoczął swoją działalność w 1959 roku. Nazwa firmy wzięła się od lokalizacji pierwszego sklepu - Carrefour (fr. "skrzyżowanie") znajdował się na skrzyżowaniu pięciu ulic. Obecnie to największy koncern handlowy w Europie, zatrudniający prawie 365 000 pracowników. W Polsce Carrefour otworzony został w 1997 roku w Łodzi. Dzisiaj istnieją trzy formaty handlowe reprezentowane przez firmę - hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe Express.