- posiadasz minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
- posiadasz wykształcenie wyższe kierunkowe,
- jesteś dyspozycyjny i gotowy do częstych podróży służbowych w wyznaczonych regionach (mazowieckim, lubelskim, podlaskim, warmińsko - mazurskim),
- posiadasz czynne prawo jazdy kat. B - warunek konieczny,
- znasz zagadnienia prawne z dziedziny nieruchomości,
- posiadasz doświadczenie w operacyjnym zarządzaniu portfelem nieruchomości,
- doskonale organizujesz pracę własną, umiesz planować i zarządzać kilkoma projektami jednocześnie,
- komunikujesz się językiem angielskim na poziomie B1,
- posiadasz wysoko rozwinięte kompetencje komunikacyjne.
- pracujesz na zadaniowym systemie czasu pracy z uwzględnieniem dni w terenie w ramach potrzeb spółki,
- efektywnie zarządzasz portfelem nieruchomości spółki,
- zapewniasz kompletność i poprawność posiadanej dokumentacji prawnej i administracyjnej związanej z zarządzanymi nieruchomościami,
- negocjujesz umowy z partnerami spółki,
- analizujesz sytuacje na rynku nieruchomości z uwzględnieniem szans i zagrożeń wynikających dla spółki,
- utrzymujesz dobre relacje z partnerami biznesowymi spółki,
- opracowujesz szczegółowy plan działań dla zarządzanych nieruchomości.
- pracę w miejscu, gdzie cenimy zaangażowanie i inicjatywę,
- stabilne zatrudnienie: umowę o pracę, umowę na czas nieokreślony już po pół roku,
- niezbędne narzędzia pracy (samochód, laptop, telefon służbowy),
- ścieżkę kariery, którą możesz samodzielnie kształtować oraz szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym,
- zniżkę na zakupy w Carrefour od pierwszego dnia pracy,
- wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną (pakiet badań i konsultacji, finansowany przez pracodawcę), ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne,
- pracę w firmie działającej w Polsce niemal 20 lat.
Przesłanie do Carrefour Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (Carrefour) danych osobowych w zakresie szerszym, niż określony w Kodeksie pracy, stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Carrefour w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę możną wycofać w dowolnym czasie korzystając z adresu mailowego carrefour@galluppolska.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.
Poznaj
Carrefour Polska Sp. z o.o.
Carrefour to lider wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Swoje sklepy: hipermarkety, supermarkety, sklepy dyskontowe i sklepy osiedlowe rozwija w ponad 30 krajach Europy, Azji i Ameryki Południowej.
Carrefour rozpoczął swoją działalność w 1959 roku. Nazwa firmy wzięła się od lokalizacji pierwszego sklepu - Carrefour (fr. "skrzyżowanie") znajdował się na skrzyżowaniu pięciu ulic. Obecnie to największy koncern handlowy w Europie, zatrudniający prawie 365 000 pracowników. W Polsce Carrefour otworzony został w 1997 roku w Łodzi. Dzisiaj istnieją trzy formaty handlowe reprezentowane przez firmę - hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe Express.