- posiadasz wykształcenie wyższe oraz minimum roczne doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
- posiadasz certyfikat Google Adwords i Google Analitics
- znasz obsługę i konfigurację takich narzędzi jak: Google Analytics 360, Google Tag Manager, Google Search Console, Firebase, Play Console, You Tube, Data Studio, Google Optimize, Getrensponse, Facebook panel analityczny, Sotrender, Ceneo, Magento, ProdMagento, PrePodMagento, Synerise, AdWords, Google Merchant Center,
- bardzo dobrze organizujesz sobie pracę, jesteś rzetelny, samodzielny i nastawiony na rozwiązywanie problemów,
- praktycznie znasz MS Office,
- masz pozytywne nastawienie,
- biegle znasz język angielski,
- mile widziana wiedza z zakresu kodowania stron www.
- stale monitorujesz i analizujesz efektywność prowadzonych działań internetowych dla e-commerce food i non food, aplikacji mobilnej,
- analizujesz ruch i konwersję na stronach internetowych,
- analizujesz i optymalizujesz ścieżki użytkownika na stronach internetowych,
- przygotowujesz raporty z obszarów e-commerce food, non food, aplikacji, social media, newsletterów: tygodniowych, miesięcznych, kwartalnych,
- opracowujesz i rekomendujesz wnioski dotyczące optymalizacji prowadzonych działań marketingowych: performance, zasięgowych,
- raportujesz główne KPI z obszaru online,
- ściśle współpracujesz z agencją SEO, domem mediowym,
- obsługujesz i konfigurujesz narzędzia: Google Analytics 360, Google Tag Manager, Google Search Console.
- pracę w miejscu, gdzie cenimy zaangażowanie, inicjatywę oraz zmysł handlowy,
- szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym,
- ścieżkę kariery, którą możesz samodzielnie kształtować,
- zniżkę na zakupy w Carrefour od pierwszego dnia pracy,
- wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną (pakiet badań i konsultacji, finansowany przez pracodawcę), ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne,
- pracę w firmie działającej w Polsce niemal 20 lat.
Poznaj
Carrefour Polska Sp. z o.o.
Carrefour to lider wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Swoje sklepy: hipermarkety, supermarkety, sklepy dyskontowe i sklepy osiedlowe rozwija w ponad 30 krajach Europy, Azji i Ameryki Południowej.
Carrefour rozpoczął swoją działalność w 1959 roku. Nazwa firmy wzięła się od lokalizacji pierwszego sklepu - Carrefour (fr. "skrzyżowanie") znajdował się na skrzyżowaniu pięciu ulic. Obecnie to największy koncern handlowy w Europie, zatrudniający prawie 365 000 pracowników. W Polsce Carrefour otworzony został w 1997 roku w Łodzi. Dzisiaj istnieją trzy formaty handlowe reprezentowane przez firmę - hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe Express.