Carrefour jest liderem wielkiej dystrybucji w Europie. Pod naszym szyldem działa obecnie w Polsce ponad 700 sklepów w różnych formatach, jesteśmy także właścicielem i zarządcą centrów handlowych. Firma zatrudnia ponad 16 000 osób. Dążąc do podniesienia jakości życia klientów i konsumentów, Carrefour Polska realizuje strategię odpowiedzialnego biznesu. Kluczowym elementem strategii firmy jest również odpowiedzialne podejście do pracowników. W tym celu firma wdrożyła Politykę Różnorodności. W związku z intensywnym rozwojem poszukujemy osób na stanowisko:
Rozwijanie i administrowanie siedmiu fanpage’y Galerii Handlowych o lokalnym zasięgu na portalu Facebook:
- copywriting (dot. wspólnych treści oraz lokalnych wydarzeń);
- zamieszczanie materiałów graficznych, zdjęciowych oraz video (m.in. zdjęcia stockowe oraz z własnej galerii, live-streaming oraz podstawowa obróbka grafik w oparciu o określone standardy, itp.);
- organizowanie wydarzeń oraz konkursów online;
- promowanie postów oraz zarządzanie budżetem reklamowym na funpage’u;
- realizowanie wyznaczonej strategii komunikacji w oparciu o określone KPI.
Koordynowanie lokalnych działań marketingowych offline dla wybranej Galerii Handlowej:
- komunikowanie się z najemcami;
- nadzorowanie agencji eventowych;
- weryfikowanie realizacji działań marketingowych zgodnie z określonym planem.
- min. 2 lata doświadczenia na podobnym lub agencji interaktywnej;
- doświadczenie we współpracy z agencjami reklamowymi i interaktywnymi;
- umiejętność prowadzenia komunikacji w mediach społecznościowych;
- znajomość funkcjonowania mediów społecznościowych;
- bardzo dobra umiejętność organizacji pracy;
- umiejętność analitycznego myślenia;
- profesjonalizm i samodzielność w działaniu;
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office;
- znajomość programu graficznego, np. Photoshop.
Znajomość języka angielskiego i/lub francuskiego będzie dodatkowym atutem.
Praca związana z wyjazdami służbowymi (2-3 razy w miesiącu) do Galerii Handlowych na terenie całej Polski.
Uwaga: Umowa w oparciu o umowę o współpracy.
- stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie odpowiedzialnej społecznie, działającej w oparciu o najwyższe standardy;
- możliwość zatrudnienia w różnych obiektach handlowych na terenie całej Polski;
- pracę w firmie, w której każdy ma równe szanse rozwoju spośród wielu oferowanych przez nas zawodów;
- dynamiczną pracę w gronie specjalistów.
Poznaj
Carrefour Polska Sp. z o.o.
Carrefour to lider wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Swoje sklepy: hipermarkety, supermarkety, sklepy dyskontowe i sklepy osiedlowe rozwija w ponad 30 krajach Europy, Azji i Ameryki Południowej.
Carrefour rozpoczął swoją działalność w 1959 roku. Nazwa firmy wzięła się od lokalizacji pierwszego sklepu - Carrefour (fr. "skrzyżowanie") znajdował się na skrzyżowaniu pięciu ulic. Obecnie to największy koncern handlowy w Europie, zatrudniający prawie 365 000 pracowników. W Polsce Carrefour otworzony został w 1997 roku w Łodzi. Dzisiaj istnieją trzy formaty handlowe reprezentowane przez firmę - hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe Express.