- tworzenie i przygotowywanie nowych konceptów w sklepach franczyzowych oraz ajencyjnych sklepach Carrefour;
- opracowywanie i wdrażanie rozwiązań dotyczących rozwoju sprzedaży sklepów franczyzowych;
- prowadzenie projektów dotyczących rozwoju sprzedaży.
- wykształcenie min. średnie;
- znajomość rynku FMCG;
- bardzo dobra umiejętność organizacji pracy;
- kreatywność w działaniu;
- innowacyjność i otwartość na zmiany;
- łatwość w nawiązywaniu i budowaniu relacji interpersonalnych;
- bardzo dobra znajomość Pakietu MS Office;
- prawo jazdy kat. B.
Mile widziane doświadczenie na stanowisku kierownika sklepu i/lub pracy w sieci sklepów franczyzowych lub ajencyjnych.
Doświadczenie w tworzeniu konceptów dla sklepów spożywczych i/lub specjalistycznych będzie dodatkowym atutem.
- stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie odpowiedzialnej społecznie, działającej w oparciu o najwyższe standardy;
- możliwość zatrudnienia w różnych obiektach handlowych na terenie całej Polski;
- pracę w firmie, w której każdy ma równe szanse rozwoju spośród wielu oferowanych przez nas zawodów;
- dynamiczną pracę w gronie specjalistów;
- bogatą ofertę szkoleń specjalistycznych;
- szeroki pakiet ubezpieczeń na życie dla pracowników oraz ich rodzin na atrakcyjnych warunkach
- bogaty pakiet świadczeń socjalnych.
Poznaj
Carrefour Polska Sp. z o.o.
Carrefour to lider wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Swoje sklepy: hipermarkety, supermarkety, sklepy dyskontowe i sklepy osiedlowe rozwija w ponad 30 krajach Europy, Azji i Ameryki Południowej.
Carrefour rozpoczął swoją działalność w 1959 roku. Nazwa firmy wzięła się od lokalizacji pierwszego sklepu - Carrefour (fr. "skrzyżowanie") znajdował się na skrzyżowaniu pięciu ulic. Obecnie to największy koncern handlowy w Europie, zatrudniający prawie 365 000 pracowników. W Polsce Carrefour otworzony został w 1997 roku w Łodzi. Dzisiaj istnieją trzy formaty handlowe reprezentowane przez firmę - hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe Express.