- masz trzyletnie doświadczenie w pracy związane z zakupami,
- samodzielnie negocjowałeś i masz na tym polu sukcesy,
- potrafisz analizować dane (MS Excel) i zrozumiale przedstawiać wyciągnięte z nich wnioski (MS Power Point),
- potrafisz budować relacje i wywierać wpływ, zwłaszcza pozytywny na atmosferę w zespole,
- jesteś zorientowany na wynik,
- potrafisz planować i organizować swoją pracę,
- jesteś terminowy i sumienny,
- wykształcenie wyższe ekonomiczne lub techniczne jest dodatkowym atutem.
- optymalizacja zakupów na użytek własny Carrefour w zakresie m. in. wyposażenia technicznego, ochrony oraz usług i artykułów administracyjnych,
- zapewnienie klientowi wewnętrznemu możliwości kupienia tego, co jest mu potrzebne, w najlepszej możliwej cenie i w tym celu:
- rekomendowanie potencjalnych dostawców,
- negocjacje,
- wskazywanie najlepszych dostawców dla danego zakupu,
- formalizowanie ustaleń,
- przygotowywanie analiz i raportów wspierających Twoje wybory i rekomendacje,
- weryfikacja pracy klientów biznesowych przy drobnych zamówieniach.
- ocena kluczowych dostawców,
- przygotowywanie wieloletnich strategii zakupowych,
- szukanie, proponowanie i wdrażanie zmian, które przyniosą poprawę komfortu pracowników Carrefour przy jednoczesnych oszczędnościach.
- pracę w miejscu, gdzie cenimy zaangażowanie, inicjatywę oraz zmysł handlowy,
- umowę o pracę, po 6 miesiącach na czas nieokreślony,
- szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym,
- ścieżkę kariery, którą możesz samodzielnie kształtować,
- zniżkę na zakupy w Carrefour od pierwszego dnia pracy,
- wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną (pakiet badań i konsultacji, finansowany przez pracodawcę), ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne,
- pracę z perspektywami w firmie działającej w Polsce ponad 20 lat.
Przesłanie do Carrefour Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (Carrefour) danych osobowych w zakresie szerszym, niż określony w Kodeksie pracy, stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Carrefour w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę możną wycofać w dowolnym czasie korzystając z adresu mailowego carrefour@galluppolska.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.
Poznaj
Carrefour Polska Sp. z o.o.
Carrefour to lider wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Swoje sklepy: hipermarkety, supermarkety, sklepy dyskontowe i sklepy osiedlowe rozwija w ponad 30 krajach Europy, Azji i Ameryki Południowej.
Carrefour rozpoczął swoją działalność w 1959 roku. Nazwa firmy wzięła się od lokalizacji pierwszego sklepu - Carrefour (fr. "skrzyżowanie") znajdował się na skrzyżowaniu pięciu ulic. Obecnie to największy koncern handlowy w Europie, zatrudniający prawie 365 000 pracowników. W Polsce Carrefour otworzony został w 1997 roku w Łodzi. Dzisiaj istnieją trzy formaty handlowe reprezentowane przez firmę - hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe Express.