„Nie ja, ale Drugi ważniejszym jest”
Jesteśmy polskim producentem grzejników łazienkowych i dekoracyjnych, grzałek, maszyn budowlanych oraz sprzętu rehabilitacyjnego. Mając blisko 30 lat doświadczenia, służymy ludziom nie tylko w Polsce, lecz także w ponad 40 krajach świata, na 4 kontynentach. W swej działalności staramy się być zawsze bliżej naszych Konsumentów i Partnerów Handlowych, wychodzić naprzeciw ich potrzebom. Spełnianie oczekiwań, to dla nas za mało - chcemy je wyprzedzać.
Wiemy, że rozwój osiąga się jedynie we współpracy z lepszymi od siebie, dlatego współdziałanie
z kompetentnymi i kreatywnymi specjalistami pozwala nam znajdować innowacyjne, jak i funkcjonalne rozwiązania.
- dbanie o wysoki poziom obsługi klientów,
- pomoc klientom w zakresie składania zamówień,
- odpowiedzialność za poprawne wprowadzenie zamówień do systemu,
- wzmacnianie relacji z dotychczasowymi Partnerami Handlowymi,
- samodzielna organizacja pracy w ramach powierzonego obszaru,
- raportowanie i praca w systemie CRM,
- dbanie o odpowiedni spływ należności.
- doświadczenie w obsłudze klienta, szczególnie w zakresie sprzedaży,
- bardzo dobra organizacja pracy,
- wielozadaniowość i podzielność uwagi,
- samodzielność w działaniu i nastawienie na realizację celu,
- umiejętność analitycznego podejścia do złożonych sytuacji oraz rozwiązywania problemów,
- znajomość oprogramowania MS Office (Word, Excel, PowerPoint, OneNote) oraz mile widziana znajomość Microsoft Dynamics AX),
- posiadanie cech takich jak: otwartość, inicjatywa i zaangażowanie.
- pracę w innowacyjnej i stabilnej organizacji o płaskiej strukturze,
- możliwość rozwoju zawodowego i osobistego,
- możliwość przystąpienia do programu Multisport / OK System,
- możliwości wyboru ubezpieczenia grupowego,
- prywatną opiekę medyczną.