Ogłoszenie numer: 7211127, z dnia 2022-07-13
PersON - Personnel Services s.r.o.
Naszym klientem jest międzynarodowa firma zajmująca się prowadzeniem kampanii rolniczych, która zamierza otworzyć nowe filie w Polsce. Klient jest jednym z liderów na rynku czeskim, z wieloletnią tradycją i unikalnymi projektami oraz know-how. Posiada 12 oddziałów na Słowacji i 5 oddziałów na Ukrainie.
Menedżer sprzedaży - język czeski
Miejsce pracy: mazowieckie
Opis stanowiska
Czy jesteś jedną z osób, które urzekła magia biznesu, a sztuka prowadzenia rozmów biznesowych weszła im w krew? Czy masz talent i doświadczenie handlowe, ale na obecnym stanowisku nie masz możliwości dalszego rozwoju? Czy czujesz się komfortowo w sektorze przemysłu rolnego, a może nawet jesteś z nim zaznajomiony? Czy umiesz już tak dobrze organizować swoją pracę, że w końcu odważyłbyś się pokierować małym, ale kluczowym zespołem sprzedaży? Chcesz pokazać, na co Cię stać i kusi Cię pomysł uczestniczenia w strategicznym zarządzaniu firmą? Może jesteś jeszcze młodą osobą, ale masz ambicje zawodowe i chciałbyś mieć perspektywy, stabilną pracę i ponadprzeciętne warunki finansowe? Masz umiejętności organizacyjne, ale nie możesz ich wykorzystać na obecnym stanowisku? Mówisz po polsku i po czesku, ale chciałbyś pracować głównie w Polsce?
Jest to stanowisko handlowo-kierownicze, na którym z czasem można awansować na jedno z wyższych stanowisk. W początkowym okresie rozwoju pracownik na tym stanowisku będzie również pełnił funkcję zastępcy dyrektora wykonawczego firmy. Z tego stanowiska można awansować na różne stanowiska, na przykład na stanowisko dyrektora ds. sprzedaży, na którym zarządzanie działalnością handlową wykraczałoby już poza wspomniany sektor rolniczy, tzn. obejmowałoby współpracę biznesową również z przedsiębiorstwami przemysłowymi. Początkowo do Twoich obowiązków należeć będą klasyczne działania biznesowe, opieka nad obecnymi klientami, aktywne poszukiwanie nowych klientów, rozmowy z kluczowymi osobami nowych klientów, analiza i przygotowywanie dokumentów, negocjacje cenowe aż po zawieranie umów, raportowanie itp. Praca wymaga codziennych podróży, ale można ją dobrze zorganizować i rozłożyć w czasie, tak aby nie ucierpiały na tym np. życie rodzinne i osobiste. Od początku będziesz komunikował się z najwyższym kierownictwem firmy i stopniowo stawał się jego członkiem.
Wymagania
- Wykształcenie wyższe
- Praktyka w działalności handlowej. Praktyka w przemyśle rolnym będzie atutem, jednak bardziej będziemy zainteresowani Twoimi wymaganiami osobowościowymi w kontekście pracy i naszego zespołu
- Znajomość języka polskiego na poziomie native speakera, znajomość języka czeskiego w stopniu co najmniej komunikatywnym
- Osoby zdolnej organizacyjnie, z pozytywnym myśleniem i nastawieniem
- Osoby o doskonałych umiejętnościach komunikacyjnych
- Wymagana jest znajomość pracy z komputerem (MS: Word, Excel; Internet)
- Prawo jazdy kat. B – aktywny kierowca
Oferujemy
- Ciekawa i perspektywistyczna praca
- Ponadprzeciętne warunki płacowe
- Planowany rozwój kariery z progresywnymi zarobkami
- Regularne szkolenia i rozwój zawodowy opłacane przez pracodawcę
- Przyjemne środowisko pracy
- Samochód służbowy również do celów prywatnych
- Laptop firmowy, smartfon
- Możliwość pracy na Home Office, możliwość pracy w elastycznych godzinach
- Dodatkowe wakacje
- 3 dni urlopu na żądanie – sick days