Ogłoszenie numer: 41552, z dnia 2008-03-19
BZ WBK FAKTOR SP. Z O.O.
BZ WBK Faktor Sp. z o.o. jest spółką zależną Banku Zachodniego WBK S.A., należącego do Grupy AIB - największej instytucji bankowej i finansowej w Irlandii. Współpraca z Bankiem Zachodnim WBK S.A. zapewnia Faktorowi stabilność oraz szeroki dostęp klientów do usług Faktora poprzez sieć oddziałów Banku na terenie całego kraju.
Celem oferowanego przez nas faktoringu jest pomoc firmom w poprawie płynności finansowej oraz zarządzaniu portfelem wierzytelności. Naszym Klientom zapewniamy: szybkie finansowanie bieżącej działalności, zarówno po stronie należności jak i zobowiązań, sprawną administrację należnościami, monitoring portfela należności Klienta, zwiększanie dyscypliny i poprawę terminowości spłat od dłużników oraz efektywne dochodzenie spłat. Możemy również przejąć od Klienta ryzyko braku spłaty od odbiorców w ramach faktoringu pełnego. Oferujemy Klientom kompleksowe i elastyczne podejście do zagadnienia bieżącego finansowania i administrowania wierzytelnościami.
BZWBK Faktor Sp. z o. o. jest członkiem międzynarodowej organizacji faktorów International Factors Group.
Menedżer Sprzedaży Instytucjonalnej
Miejsce pracy: dolnośląskie, Warszawa, Poznań, Wrocław, Gdańsk
Opis stanowiska
- zapewnienie osiągania celów biznesowych BZ WBK Faktor (sprzedażowych i finansowych) w Regionie, - zarządzanie sprzedażą faktoringu oraz skuteczna komunikacja w Regionie, - kompleksowa obsługa procesu sprzedaży i obsługa po-sprzedażowa, - ścisła współpraca z Biurem Regionu, Centrum Bankowości Korporacyjnej oraz jednostkami Faktora na etapie całego procesu sprzedaży - raportowanie wyników, wsparcie, - aktywny marketing w Regionie, - aktywne poszukiwanie potencjalnych klientów pośród firm nie będących klientami BZ WBK S.A. - wprowadzanie oraz nadzór nad przestrzeganiem polityk i procedur obowiązujących w BZ WBK Faktor, - kreowanie i realizacja inicjatyw sprzedażowych,Wymagania
- wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne) - wysoki poziom motywacji własnej i konsekwencja w dążeniu do celu, - wysokie umiejętności interpersonalne i komunikacyjne, - postawa pro-sprzedażowa i silna orientacja na osiąganie wyników, - kreatywność, samodzielność, systematyczność, - DOŚWIADCZENIE w sprzedaży produktów bankowych Klientom Korporacyjnym poparte sukcesami, - umiejętność świadczenia wysokiej jakości obsługi Klientom Korporacyjnym i budowania z nimi długotrwałych relacji, - umiejętność negocjacji i znajomość technik sprzedaży, - zdolność radzenia sobie w sytuacjach stresu, - znajomość rynku i branży, - dyspozycyjność, prawo jazdy kat. B,Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.