Historia Royal Catering rozpoczyna się w głowie 16-letniego Bartosza Siekierka, który już wtedy postawił sobie za cel stworzenie najlepszej firmy cateringowej w Polsce.
Przez kolejne 4 lata nabierał on doświadczenia, praktykując u renomowanych specjalistów z branży, szlifował swoje umiejętności organizacyjne. Kompetencje zdobywał pracując przy obsłudze wydarzeń organizowanych dla najznamienitszych postaci świata polityki i biznesu. W 2005 roku, gdy skończył 20 lat, otworzył własną firmę.
Początkowo głównym kanałem pozyskiwania klientów była „poczta pantoflowa”, szybko jednak dzięki determinacji i ciężkiej pracy, wsparciu żony Elżbiety oraz reinwestowaniu większości zarabianych środków, firma zaczęła się rozrastać, odnosić sukcesy i pozyskiwać coraz to większe i poważniejsze zlecenia.
Dziś właściciele firmy dużo podróżują, a podpatrzone na świecie połączenia smaków oraz trendy ekspozycyjne wprowadzają do swojej oferty. Bartosz Siekierka: „Naszą usługę traktujemy holistycznie, wierzymy, że to co jemy wpływa na jakość naszej energii, a tym samym życia. Mamy apetyt na życie i chcemy się nim dzielić ze światem. Nasze hasło to #ciesz się chwilą i właśnie to chcemy Wam podać ma tacy: niesamowite wrażenia smakowe, radość i szczęście”.
Przez kolejne 4 lata nabierał on doświadczenia, praktykując u renomowanych specjalistów z branży, szlifował swoje umiejętności organizacyjne. Kompetencje zdobywał pracując przy obsłudze wydarzeń organizowanych dla najznamienitszych postaci świata polityki i biznesu. W 2005 roku, gdy skończył 20 lat, otworzył własną firmę.
Początkowo głównym kanałem pozyskiwania klientów była „poczta pantoflowa”, szybko jednak dzięki determinacji i ciężkiej pracy, wsparciu żony Elżbiety oraz reinwestowaniu większości zarabianych środków, firma zaczęła się rozrastać, odnosić sukcesy i pozyskiwać coraz to większe i poważniejsze zlecenia.
Dziś właściciele firmy dużo podróżują, a podpatrzone na świecie połączenia smaków oraz trendy ekspozycyjne wprowadzają do swojej oferty. Bartosz Siekierka: „Naszą usługę traktujemy holistycznie, wierzymy, że to co jemy wpływa na jakość naszej energii, a tym samym życia. Mamy apetyt na życie i chcemy się nim dzielić ze światem. Nasze hasło to #ciesz się chwilą i właśnie to chcemy Wam podać ma tacy: niesamowite wrażenia smakowe, radość i szczęście”.
W związku z rozwojem firmy Royal Group Sp. z o.o. działającej w branży cateringowej poszukujemy osoby na stanowisko:
Menedżer sprzedaży cateringu
Miejsce pracy: Warszawa
Nasze wymagania
- minimum 5 lat doświadczenia w sprzedaży B2B
- znajomość rynku gastronomicznego oraz branży eventowej
- mocna postawa prosprzedażowa
- wysoko rozwinięte umiejętności negocjacyjne i interpersonalne
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów
- zorientowanie na cel, determinacja w osiąganiu założonych celów sprzedażowych
Twój zakres obowiązków
- pozyskiwanie klientów i tworzenie stałych relacji biznesowych
- realizacja spotkań zewnętrznych i wewnętrznych w ramach prezentacji oferty cateringowej
- przygotowanie ofert cateringowych w odpowiedzi na zapytania klientów
- negocjacje warunków handlowych z klientem
- realizacja wyznaczonych budżetów sprzedażowych
- odpowiedzialność za wysoki standard obsługi oraz własną skuteczność w odpowiedzi na zapytania ofertowe
Oferujemy
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub na podstawie umowy o współpracy
- pracę w dynamicznym zespole
- atrakcyjny system prowizyjny
- możliwość awansu oraz rozwoju zawodowego
- niezbędne narzędzia do pracy (laptop, telefon)
- system prowizyjny uzależniony od sprzedaży
- pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku