Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Menedżer Punktu Obsługi Klienta

Alior Bank Spółka Akcyjna
Rybnik
praca stacjonarna
3773 dni temu

ALIOR BANK to ogólnopolski bank uniwersalny, obsługujący wszystkie segmenty rynku
w ramach dwóch pionów: detalicznego i biznesowego.

 

Aktualnie poszukujemy osób na stanowisko:


Menedżer Punktu Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Rybnik

Zakres obowiązków:
  • zarządzanie zespołem Doradców
  • odpowiedzialność za realizację budżetu placówki
  • pozyskiwanie oraz budowanie relacji z Klientami
  • tworzenie raportów i analiz sprzedaży
  • monitoring i kontrola efektywności sprzedaży
  • prowadzenie szkoleń oraz coaching
Wymagania:
  • min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
  • doświadczenie w sprzedaży produktów i usług finansowych
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem bezpośredniej sprzedaży produktów – w szczególności w segmencie bankowości detalicznej
  • dobra znajomość rynku lokalnego
  • zorientowanie na osiąganie wyników, samodzielność i odpowiedzialność
  • osobowość lidera i pozytywne nastawienie
  • umiejętność pracy pod presją czasu oraz konsekwencja w działaniu
Wybranym osobom oferujemy:
  • pracę w dynamicznie rozwijającym się Banku
  • motywacyjny system wynagrodzeń
  • możliwości rozwoju zawodowego
  • pracę pełną wyzwań
Prosimy o zamieszczenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacyjnych w Alior Bank S.A., zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z poź. zm.). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania."
 

Podobne oferty