Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Menedżer Punktu Obsługi Klienta

Alior Bank Spółka Akcyjna
Gdynia
praca stacjonarna
3733 dni temu

ALIOR BANK - Bank uniwersalny; jedna z najbardziej nowoczesnych i innowacyjnych instytucji finansowych w Polsce, obsługująca klientów indywidualnych i biznesowych. W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy kandydata do pracy na stanowisko:


Menedżer Punktu Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Gdynia

Zakres obowiązków:
  • zarządzanie zespołem Doradców
  • odpowiedzialność za realizację budżetu placówki
  • pozyskiwanie oraz budowanie relacji z Klientami
  • tworzenie raportów i analiz sprzedaży
  • monitoring i kontrola efektywności sprzedaży
  • prowadzenie szkoleń oraz coaching
Wymagania:
  • min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
  • doświadczenie w sprzedaży produktów i usług finansowych
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem bezpośredniej sprzedaży produktów – w szczególności w segmencie bankowości detalicznej
  • dobra znajomość rynku lokalnego
  • zorientowanie na osiąganie wyników, samodzielność i odpowiedzialność
  • osobowość lidera i pozytywne nastawienie
  • umiejętność pracy pod presją czasu oraz konsekwencja w działaniu
Wybranym osobom oferujemy:
  • pracę w dynamicznie rozwijającym się Banku
  • motywacyjny system wynagrodzeń
  • możliwości rozwoju zawodowego
  • pracę pełną wyzwań
Prosimy o zamieszczenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacyjnych w Alior Bank S.A., zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z poź. zm.). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania."