ALIOR BANK - Bank uniwersalny; jedna z najbardziej nowoczesnych i innowacyjnych instytucji finansowych w Polsce, obsługująca klientów indywidualnych i biznesowych. W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy kandydata do pracy na stanowisko:
Menedżer Punktu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Gdynia
Zakres obowiązków:
- zarządzanie zespołem Doradców
- odpowiedzialność za realizację budżetu placówki
- pozyskiwanie oraz budowanie relacji z Klientami
- tworzenie raportów i analiz sprzedaży
- monitoring i kontrola efektywności sprzedaży
- prowadzenie szkoleń oraz coaching
- min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
- doświadczenie w sprzedaży produktów i usług finansowych
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem bezpośredniej sprzedaży produktów – w szczególności w segmencie bankowości detalicznej
- dobra znajomość rynku lokalnego
- zorientowanie na osiąganie wyników, samodzielność i odpowiedzialność
- osobowość lidera i pozytywne nastawienie
- umiejętność pracy pod presją czasu oraz konsekwencja w działaniu
- pracę w dynamicznie rozwijającym się Banku
- motywacyjny system wynagrodzeń
- możliwości rozwoju zawodowego
- pracę pełną wyzwań