coffeeheaven to nowoczesna i innowacyjna marka, dzięki której Polacy poznali zupełnie nową jakość kawy na światowym poziomie. Naszym celem jest, aby coffeeheaven stale kojarzyło się naszym Gościom z radością życia, unikalną atmosferą, wyjątkowym stylem i najwyższą jakością. Działamy w branży, w której jednym z ważniejszych czynników sukcesu są ludzie, dlatego tworzymy zespół profesjonalny, pełen zaangażowania i chęci uczestniczenia w rozwoju marki, która niesie ze sobą pozytywne emocje.
W związku z intensywnym rozwojem poszukujemy osoby, która dołączy do działu IT i będzie gotowa podjąć się ambitnych i samodzielnych zadań na stanowisku:
MENEDŻER PROJEKTÓW IT
Miejsce pracy: Warszawa
Główne zadania na tym stanowisku to:
- Zarządzanie projektami IT;
- Koordynacja elementów IT w ramach projektów dotyczących całej firmy;
- Współpraca z klientem wewnętrznym w celu uszczegółowiania potrzeb biznesowych;
- Tworzenie dokumentacji projektowej;
- Monitorowanie i koordynacja pracy projektowej;
- Zarządzanie wybranymi procesami według metodologii ITIL;
- Wsparcie i usprawnianie wybranych procesów obsługi i dostarczania usług IT.
Od kandydata oczekujemy:
- Dobrej znajomości metodologii ITIL i PRINCE2 popartej doświadczeniem;
- Minimum 2 lat doświadczenia w zarządzaniu projektami wdrożeń oprogramowania i rozwiązań infrastruktury IT;
- Wiedzy i doświadczenia we wdrażaniu procesów z zakresu Service Level Management, Release Management, Change Management;
- Biegłej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie;
- Wykształcenia wyższego (mile widziane informatyczne);
- Dobrej organizacji pracy i umiejętności analitycznych;
- Komunikatywności, otwartości, samodzielności.
- Atrakcyjne warunki finansowe;
- Profesjonalne narzędzia pracy;
- Wsparcie oraz możliwość doskonalenia zawodowego;
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Pakiet świadczeń socjalnych w tym opiekę medyczną.
Poznaj
Lagardere Travel Retail Sp. z o.o.
Lagardère Travel Retail, jeden z dwóch oddziałów Grupy Lagardère, jest światowym liderem branży travel retail.
Posiadając ponad 160 lat doświadczenia w handlu w miejscach podróżnych, od czasu otwarcia pierwszej księgarni w 1852 roku w Paris Gare de Lyon, każdego dnia zapewniamy nowe doświadczenia naszym Klientom.
Projektujemy i dostarczamy optymalne rozwiązania dla osób wynajmujących powierzchnie handlowe i dążymy do tego, by zostać ich partnerem pierwszego wyboru.
W 2022 roku, prowadząc ponad 5000 sklepów w kategoriach: Travel Essentials, Duty Free & Fashion i Foodservice na lotniskach, dworcach kolejowych oraz w ramach innych koncesji w 42 krajach na całym świecie, wygenerowaliśmy wynik ze sprzedaży na poziomie 5,2 mld €.