Jednostka organizacyjna: Biuro Oferty Produktowej i Marketingu
Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę na cały etat; praca stacjonarna od poniedziałku do piątku
- rozwój usług e-commerce dla klientów umownych i detalicznych,
- proponowanie i wdrażanie nowych rozwiązań w obszarze e-commerce,
- formułowanie wymagań funkcjonalnych dla IT przy pracy nad rozwiązaniami informatycznymi,
- współpraca z klientami dla usprawnienia i poprawy rozwiązań technologicznych,
- odpowiadanie na potrzeby i oczekiwania klientów w obszarze e-commerce,
- doskonalenie narzędzi e-commerce ze szczególnym uwzględnieniem user experience,
- zarządzanie podległymi pracownikami w Dziale e-Commerce.
- masz wyższe wykształcenie,
- znasz rynek usług e-commerce i KEP,
- masz doświadczenie w budowaniu i realizacji strategii rozwoju kanału e-commerce,
- 3 lata realizowałeś projekty dotyczące zarządzania biznesem e-commerce,
- rozumiesz potrzeby klientów i trafnie dobierasz rozwiązania dla nich,
- w codziennej pracy analizujesz dane i prezentujesz z nich wnioski,
- jesteś nastawiony na współpracę i realizację zadań,
- potrafisz zarządzać podległym zespołem i egzekwować założone cele.
- wsparcie opiekuna podczas pierwszych trzech miesięcy pracy,
- atrakcyjne warunki zakupu prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenia na życie,
- dofinansowanie do wypoczynku i wydarzeń kulturalnych,
- pożyczki na preferencyjnych warunkach, wsparcie w przypadku trudnej sytuacji życiowej,
- trzynastą pensję i dodatek stażowy za pracę w Poczcie Polskiej,
- możliwość zakupu karty Multisport na korzystnych warunkach,
- kartę rabatową Biznestank i zniżki u partnerów biznesowych,
- miejsce do pozostawienia roweru z zapleczem sanitarnym,
- możliwość dołączenia do pocztowych grup sportowych.
Nie musisz wysyłać do nas listu, wystarczy kliknąć Aplikuj!
Poznaj
Poczta Polska S.A.
Dlaczego warto?
Poczta Polska zajmuje się świadczeniem usług pocztowych, bankowych, ubezpieczeniowych i logistycznych dla klientów indywidualnych, firm i instytucji, za pośrednictwem prawie 7,2 tysiąca placówek, agencji oraz filii pocztowych.
Siłą i przewagą konkurencyjną Poczty Polskiej są jej pracownicy. Spółka zatrudnia ok. 80 tys. osób o różnorodnych kwalifikacjach i kompetencjach, w tym wiele osób z lokalnego rynku pracy. Wszystkim dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.
Proces rekrutacji
- Krok Wyślij CV
- Krok Porozmawiajmy
- Krok Spotkajmy się
- Krok Rozwiąż zadanie
- Krok Dołącz do nas
- Krok Poleć nas innym