Najnowsze oferty pracy

  • Koordynator ds. Zakupów Marki Własnej

    ZIKO Apteka Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Zakres obowiązków: Nadzorowanie obecnego asortymentu produktów i koordynowanie procesów współtworzenia i wdrożenia produktów; Kompleksowe negocjacje warunków współpracy; Pozyskiwanie ofert na produkcję kontraktową; Tworzenie rekomendacji wdrożeń nowych produktów; Koordynowanie...
  • Procurement Project Specialist

    Joinco Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    praca z Category Managerem m.in. wspieranie go w codziennych zadaniach, analiza wyników sprzedaży; koordynowanie prac marketingowych związanych z realizacją projektu wprowadzenia produktów na rynek; bieżąca współpraca z klientem i partnerami w trakcie prowadzonych prac; zarządzanie bazą...
  • Menedżer / Menedżerka projektów IT

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Jakie zadania na Ciebie czekają? Planowanie i prowadzenie projektów IT w oparciu o przyjęte Zasady Zarządzania Projektami, od momentu ich zainicjowania do zakończenia; Analizowanie potrzeb w zakresie wdrażanych rozwiązań; Zarządzanie zespołem projektowym, budżetem, harmonogramem oraz...
  • Koordynator ds. Zakupów Marki Własnej

    ZIKO Apteka Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Zakres obowiązków: Nadzorowanie obecnego asortymentu produktów i koordynowanie procesów współtworzenia i wdrożenia produktów; Kompleksowe negocjacje warunków współpracy; Pozyskiwanie ofert na produkcję kontraktową; Tworzenie rekomendacji wdrożeń nowych produktów; Koordynowanie...
  • Business Development Manager

    Kronospan Mielec Sp. z o.o.   Mielec    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    This unique role combines the responsibilities of Business Development with procurement management, focusing on technical purchasing for maintenance, spare parts, services, and waste management. The ideal candidate will be responsible for developing and executing procurement strategies, leading a...
  • Zastępca Kierownika Biura Handlowego Oddziału ds. zakupów

    PGNiG Technologie S.A.   Krosno    praca stacjonarna   dziś wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Opis stanowiska: Kierowanie procesami zakupowymi na materiały, usługi i podwykonawstwo zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie uregulowaniami w Spółce; Przygotowanie oraz weryfikacja umów na realizowane zakupy oraz usługi; Monitorowanie terminów dostaw zamówionych materiałów i...
Zobacz więcej ofert pracy

Menedżer Procesów Zakupowych

Warszawa
praca stacjonarna
2100 dni temu
Menedżer Procesów Zakupowych
Miejsce pracy: Warszawa

Rola:
  • zarządzanie procesem zakupowym PTP z uwzględnieniem specyfiki i standardów firmy  
  • zarządzanie zespołem poprzez motywacje, wsparcie merytoryczne oraz promowanie rozwoju
  • zapewnienie wysokiego poziomu realizacji zadań oraz jakości danych
  • zarządzanie współpracą z innymi działami firmy
  • zarządzanie bieżąca operacyjna współpracą oraz bazą dostawców
  • analiza i optymalizacja procesów zakupowych,
  • wdrażanie zmian / optymalizacji mających na celu usprawnienie i poprawę efektywności realizowanych procesów.
  • ciągła praca nad poprawą wskaźników KPI
  • sporządzanie prognoz oraz analiz zakupowych,
  • kontrola jakości procesów zakupowych,
  • szkolenia dla pracowników z wykorzystania narzędzi zakupowych,
  • uczestnictwo w procesach przetargowych,
  • negocjacje warunków współpracy i zarządzanie relacjami z dostawcami.
Profil:
  • min 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • umiejętność wykonywania i analizy raportów,
  • doświadczenie w tworzeniu i optymalizacji procesów,   
  • doświadczenie w procesach przetargowych i przygotowaniu umów o współpracy,     
  • postawa proaktywna, nastawienie na realizację celów,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie,  
  • skrupulatność i pozytywne nastawienie,
  • otwartość na zdobywanie i pogłębianie wiedzy merytorycznej,
  • kreatywność w znajdowaniu nowych rozwiązań.
Nasza oferta:
  • atrakcyjny pakiet wynagrodzenia,
  • prywatna opieka medyczna dla Pracownika i członków najbliższej rodziny,
  • lekarz pierwszego kontaktu dostępny w biurze, system kafeteryjny,
  • szeroka oferta szkoleń eksperckich, baz wiedzy, mentoringu/coachingu oraz możliwość pracy z uznanymi ekspertami z różnych dziedzin,
  • nowoczesny laptop i telefon służbowy z dużym pakietem danych,
  • sekcje sportowe np. piłka nożna, koszykówka,
  • świeże owoce każdego dnia i dostęp do taniej, smacznej firmowej kantyny.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Poznaj

PwC

Dlaczego warto?

PwC Polska jest częścią globalnej sieci firm świadczących usługi audytu, doradztwa podatkowego i doradztwa biznesowego oraz technologicznego. Naszym celem jest pomaganie klientom w osiąganiu ich celów poprzez dostarczanie kompleksowych rozwiązań i specjalistycznej wiedzy branżowej. Stawiając na innowacyjność i współpracę, umożliwiamy naszym pracownikom wywieranie znaczącego wpływu i wprowadzanie pozytywnych zmian w świecie biznesu. W PwC oferujemy dynamiczne i integracyjne środowisko pracy, które sprzyja rozwojowi zawodowemu. Zapewniamy szkolenia i zasoby wspierające rozwój kariery naszych pracowników, umożliwiając im budowanie z nami udanej i satysfakcjonującej kariery.
Dołącz do nas w PwC i uwolnij swój potencjał na świetlaną przyszłość w świecie profesjonalnych usług.

Proces rekrutacji - Studenci i absolwenci

Krok Aplikacja online Aplikacja online
Krok Game-Based Assessment Game-Based Assessment
Krok Weryfikacja języka w formie video Weryfikacja języka w formie video
Krok Assessment Center / Rozmowa kwalifikacyjna Assessment Center / Rozmowa kwalifikacyjna

Proces rekrutacji - Profesjonaliści

Krok Aplikacja online Aplikacja online
Krok Telefoniczna rozmowa kwalifikacyjna Telefoniczna rozmowa kwalifikacyjna
Krok Spotkanie rekrutacyjne Spotkanie rekrutacyjne

Podobne oferty

  • Koordynator ds. Zakupów Marki Własnej

    ZIKO Apteka Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Zakres obowiązków: Nadzorowanie obecnego asortymentu produktów i koordynowanie procesów współtworzenia i wdrożenia produktów; Kompleksowe negocjacje warunków współpracy; Pozyskiwanie ofert na produkcję kontraktową; Tworzenie rekomendacji wdrożeń nowych produktów; Koordynowanie...
  • Procurement Project Specialist

    Joinco Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    praca z Category Managerem m.in. wspieranie go w codziennych zadaniach, analiza wyników sprzedaży; koordynowanie prac marketingowych związanych z realizacją projektu wprowadzenia produktów na rynek; bieżąca współpraca z klientem i partnerami w trakcie prowadzonych prac; zarządzanie bazą...
  • Menedżer / Menedżerka projektów IT

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Jakie zadania na Ciebie czekają? Planowanie i prowadzenie projektów IT w oparciu o przyjęte Zasady Zarządzania Projektami, od momentu ich zainicjowania do zakończenia; Analizowanie potrzeb w zakresie wdrażanych rozwiązań; Zarządzanie zespołem projektowym, budżetem, harmonogramem oraz...
  • Koordynator ds. Zakupów Marki Własnej

    ZIKO Apteka Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Zakres obowiązków: Nadzorowanie obecnego asortymentu produktów i koordynowanie procesów współtworzenia i wdrożenia produktów; Kompleksowe negocjacje warunków współpracy; Pozyskiwanie ofert na produkcję kontraktową; Tworzenie rekomendacji wdrożeń nowych produktów; Koordynowanie...
  • Business Development Manager

    Kronospan Mielec Sp. z o.o.   Mielec    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    This unique role combines the responsibilities of Business Development with procurement management, focusing on technical purchasing for maintenance, spare parts, services, and waste management. The ideal candidate will be responsible for developing and executing procurement strategies, leading a...
  • Zastępca Kierownika Biura Handlowego Oddziału ds. zakupów

    PGNiG Technologie S.A.   Krosno    praca stacjonarna   dziś wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Opis stanowiska: Kierowanie procesami zakupowymi na materiały, usługi i podwykonawstwo zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie uregulowaniami w Spółce; Przygotowanie oraz weryfikacja umów na realizowane zakupy oraz usługi; Monitorowanie terminów dostaw zamówionych materiałów i...