Jako Holcim Polska jesteśmy producentem innowacyjnych i zrównoważonych rozwiązań budowlanych od fundamentów aż po dach.
Holcim Polska wdraża technologie i rozwiązania o obniżonym śladzie węglowym, możliwe do zastosowania na każdym etapie życia budynku, od projektowania i budowy po naprawy oraz renowacje, jesteśmy światowym liderem w wykorzystaniu odpadów jako źródła energii i surowców. Zatrudniamy ok. 70 tys. osób w 70 krajach. W związku z ciągłym rozwojem poszukujemy osoby, która wesprze nasz zespół.
- Opracowywanie strategii wynagrodzeń, dostosowanej do rynku pracy i wewnętrznych potrzeb Holcim Polska.
- Zapewnienie konkurencyjności oferty wynagrodzeń oraz świadczeń w kontekście lokalnych i globalnych trendów, zgodnie ze strategią rozwoju ludzi i regulacjami prawnymi.
- Odpowiedzialność za budżet wynagrodzeń i benefitów, prognozowanie kosztów i analiza wpływu strategii na wyniki finansowe firmy.
- Wdrażanie nowoczesnych narzędzi i rozwiązań w obszarze wynagrodzeń i benefitów.
- Wprowadzenie transparentności wynagrodzeń i przygotowanie organizacji na wdrożenie Dyrektywy Unijnej ds. Jawności Wynagrodzeń.
- Prowadzenie procesów w obszarze wynagrodzeń – np. roczny przegląd wynagrodzeń, podwyżek, premii rocznych.
- Dbanie o konkurencyjność systemu wynagrodzeń, przygotowywanie analiz i proponowanie ulepszeń w podejściu do wynagrodzeń i benefitów.
- Bliska współpraca z Zespołem Administracji Personalnej i Płac oraz z Zespołem HRBPs w celu wdrażania rozwiązań w obszarze Wynagrodzeń i Benefitów.
- Edukacja menedżerów i pracowników w temacie wynagrodzeń i benefitów.
- Doradzanie Zarządowi, Zespołowi People & Culture i senior menedżerom w obszarze Wynagrodzeń i Benefitów.
- Identyfikowanie ryzyk i wypracowywanie rozwiązań dla wyzwań w swoim obszarze.
- Wprowadzanie własnych inicjatyw i pomysłów, by realizować strategię People & Culture w swoim obszarze.
- Pakiet Medicover dla pracownika i jego rodziny
- Pakiet Medicover sport (2 wejścia tygodniowo)
- Fundusz pracowniczy
- Dofinansowanie do wypoczynku
- Dostęp do szkoleń i unikalny plan rozwoju
- Dofinansowanie do nauki języka angielskiego
- 4.12 dniem wolnym od pracy
- Umowę o pracę
- Szansę na rozwój wewnątrz organizacji
- Dostęp do najnowocześniejszych technologii
- Pracę, w której masz wpływ na świat i otoczenie
- Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku
- 5-7 lat doświadczenia w HR w tym min. 5 lat doświadczenia w obszarze wynagrodzeń i benefitów.
- Doświadczenie w prowadzeniu projektów z obszaru Wynagrodzeń i Benefitów.
- Doświadczenie w przeprowadzaniu rocznych przeglądów wynagrodzeń i zarządzaniu procesem premii rocznej.
- Znajomość najnowszych rozwiązań i trendów w obszarze.
- Dobre zdolności analityczne i inicjatywa we wprowadzaniu rozwiązań.
- Dobra znajomość narzędzi analitycznych i systemów HR (np. SAP, SuccessFactors, TETA, Excel).
- Znajomość języka angielskiego (min. B2)
Poznaj
Holcim Polska S.A
Holcim Polska jest producentem innowacyjnych i zrównoważonych rozwiązań budowlanych od fundamentów aż po dach.
Holcim Polska wdraża technologie i rozwiązania o obniżonym śladzie węglowym, możliwe do zastosowania na każdym etapie życia budynku, od projektowania i budowy po naprawy oraz renowacje. Spółka oferuje m.in. niskoemisyjne cementy z rodziny ECOPlanet dla budownictwa i prefabrykacji (o 30-50% mniejszym śladzie węglowym niż czysty cement portlandzki CEM), beton ECOPact (o prawie 50% mniejszym śladzie węglowym niż standardowy beton towarowy), czy kruszywo z recyklingu ECOSource. W ofercie znajdują się również systemy podłogowe, a także rozwiązania izolacyjne przeznaczone do kompleksowej termomodernizacji.