dla jednego z największych Banków w Polsce poszukuje:
w Banku Pekao S.A.
- planowanie sprzedaży i zarządzanie relacjami z Klientami
- pozyskiwanie nowych dochodowych Klientów z segmentu SME dla Banku ( z przychodami 5- 50 mln zł) w celu sprzedaży produktów i usług bankowych
- realizacja założeń budżetowych i planów sprzedażowych w zakresie wzrostu dochodowości oraz sprzedaży produktów i usług Banku w odniesieniu do obsługiwanych oraz potencjalnych Klientów
- monitorowanie swojej efektywności sprzedażowej, realizacji wykonanych zadań oraz analiza dochodowości współpracy z Klientami
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki ekonomia, bankowość, finanse)
- minimum trzy lata doświadczenia na podobnym stanowisku
- znajomość procesu kredytowego i oceny zdolności kredytowej
- znajomość procesu dotyczącego leasingu i faktoringu
- umiejętność oceny kondycji ekonomiczno-finansowej przedsiębiorstwa prowadzącego pełną rachunkowość
- znajomość technik sprzedaży produktów i usług bankowych
- umiejętność budowania długotrwałych relacji biznesowych
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- wysoki poziom kultury osobistej
- prawo jazdy kat. B
- pełną wyzwań pracę w organizacji finansowej będącej liderem bankowości w Polsce
- możliwość dalszego rozwoju zawodowego i poszerzania wiedzy
- system szkoleń i programów rozwojowych
- stabilne zatrudnienie i atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych
- pracę w organizacji wyznającej zasadę Work-Life Balance
Poznaj
Pekao Direct Sp. z o.o.
#KimJesteśmy?Najlepszym PraCCodawcą Roku w branży usług Contact Center według prestiżowego Konkursu Złota Słuchawka. Wyznaczamy standardy rozwoju bankowości internetowej i mobilnej. Stawiamy na innowacyjne rozwiązania i pomagamy Klientom Banku Pekao S.A. w codziennym bankowaniu.
#DlaczegoMy?Wiemy jak ważne jest by praca, którą wykonujesz dawała radość i satysfakcję. Pomożemy Ci w odkryciu Twoich talentów i pokładów dobrej energii. Otrzymasz od nas wsparcie, dzięki któremu rozwiniesz swoje skrzydła.
#WejdźNaPokładPekaoDirectPracujemy w zgranych zespołach, które tworzą całość naszego Contact Center. Pozwala nam to na zdobywanie prestiżowych nagród branżowych takich jak: Złota Słuchawka, Telemarketer, Złoty Bankier, ARC i wiele innych. Wymieniamy się doświadczeniami, doceniamy wiedzę i stawiamy na relację.