„Nie ja, ale Drugi ważniejszym jest”
Jesteśmy polskim producentem grzejników łazienkowych i dekoracyjnych, grzałek, maszyn budowlanych oraz sprzętu rehabilitacyjnego. Mając blisko 30 lat doświadczenia, służymy ludziom nie tylko w Polsce, lecz także w ponad 40 krajach świata, na 4 kontynentach. W swej działalności staramy się być zawsze bliżej naszych Konsumentów i Partnerów Handlowych, wychodzić naprzeciw ich potrzebom. Spełnianie oczekiwań, to dla nas za mało - chcemy je wyprzedzać.
Wiemy, że rozwój osiąga się jedynie we współpracy z lepszymi od siebie, dlatego współdziałanie
z kompetentnymi i kreatywnymi specjalistami pozwala nam znajdować innowacyjne, jak i funkcjonalne rozwiązania.
- nadzór nad realizacją polityki rachunkowości oraz procedurami finansowo-księgowymi w spółce,
- całość działań w podmiotach powiązanych, w tym prace operacyjne,
- sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych,
- ścisła współpraca z biegłym rewidentem,
- sporządzanie i weryfikacja rozliczeń podatkowych w zakresie CIT, VAT,
- sprawozdawczość na potrzeby GUS, NBP,
- ścisła współpraca z bankami i innymi instytucjami finansowymi w zakresie prowadzonych inwestycji,
- współpraca z doradcami podatkowymi w zakresie B+R,
- obsługa bankowości elektronicznej,
- przygotowywanie analiz, zestawień i sprawozdań na potrzeby spółki,
- optymalizacja procesów księgowych i wdrażanie usprawnień oraz zaangażowanie w rozwój firmy.
- wykształcenie kierunkowe (np. finanse i rachunkowość, ekonomia),
- minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku Głównego Księgowego lub Zastępcy Głównego Księgowego,
- doświadczenie w pracy w firmie produkcyjnej będzie decydującym atutem,
- bardzo dobra, praktyczna znajomość ustawy o rachunkowości i przepisów podatkowych oraz umiejętność ich prawidłowego interpretowania i stosowania,
- biegłość w pracach operacyjnych,
- bardzo dobra, praktyczna znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel),
- ukierunkowanie na efektywność procesu obiegu dokumentów i procesów księgowych, w tym ich automatyzacji,
- terminowość wykonywania zadań, sumienność, odpowiedzialność,
- wysoko rozwinięte zdolności analityczne,
- wysokie kompetencje komunikacyjne i dbałość o utrzymywanie dobrych relacji międzyludzkich,
- motywacja, pasja, pozytywne nastawienie do pracy w organizacji o płaskiej strukturze,
- znajomość AX2012 lub D365 będzie dodatkowym atutem.
- pracę w innowacyjnej i stabilnej organizacji o płaskiej strukturze,
- możliwość rozwoju zawodowego i osobistego,
- możliwość przystąpienia do programu Multisport / Medicover Sport,
- możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego,
- prywatną opiekę medyczną.