Ogłoszenie numer: 1678426, z dnia 2017-06-22
Zurich Berlin Warsaw Consulting Sp. z o.o. jest najnowocześniejszą firmą doradczą, która kompleksowo połączyła usługi doradcze w ramach projektów inwestycyjnych z produktami finansowymi oferowanymi przez banki, towarzystwa leasingowe i ubezpieczeniowe.
Oferta Zurich Berlin Warsaw Consulting Sp. z o.o. w kompleksowy sposób odpowiada na rosnące wymagania przedsiębiorstw, zapewniając kompleksowe wsparcie w zakresie pozyskania funduszy pomocowych z Unii Europejskiej, jak również z innych źródeł oferujących finansowanie inwestycji.
Oferta Zurich Berlin Warsaw Consulting Sp. z o.o. w kompleksowy sposób odpowiada na rosnące wymagania przedsiębiorstw, zapewniając kompleksowe wsparcie w zakresie pozyskania funduszy pomocowych z Unii Europejskiej, jak również z innych źródeł oferujących finansowanie inwestycji.
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Menedżer działu finansowego
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: 06/2017
Opis stanowiska
Jako osoba na jednych z najwyższych stanowisk w organizacji będziesz miał/miała bezpośredni wpływ na kształtowanie jej kierunków rozwoju, głównie poprzez takie działania jak:
- zarządzanie płynnością finansową
- analizowanie przepływów pieniężnych; planowanie, opracowanie i nadzór nad realizacją krótko i długoterminowych planów finansowych w firmie
- optymalizację dochodowości i efektywności funkcjonowania spółki w tym identyfikacja ryzyka i nieprawidłowości w rozliczeniach
- działania kontrolingowe
- współtworzenie oraz współkontrolę realizacji budżetu i planów finansowych, analiza odchyleń
- współudział w opiniowaniu strategii dalszego rozwoju spółki oraz jej pionów pobocznych
- pełna współpraca i przygotowywanie raportów do Zarządu firmy
Wymagania
- min. 3 letnie doświadczenie zawodowe na analogicznym stanowisku (zarządzenia finansami spółki z o.o.)
- wykształcenie wyższe kierunkowe
- praktyczna wiedza i umiejętności z zakresu rachunkowości zarządczej, budżetowania i kontroli kosztów, analizowania danych finansowych, wdrażania planów i strategii finansowych
- znajomość rynku new connect
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem oraz umiejętność komunikacji i egzekwowania wyników pracy
- znajomość funkcjonowania gwarancji bankowych, akredytyw i funduszy inwestycyjnych
- znajomość tworzenia funduszy zamkniętych
- znajomość rozliczeń międzynarodowych
- znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiający profesjonalny kontakt biznesowy i branżowy
- dobra organizacja pracy własnej i podległego zespołu,
- bardzo dobrze rozwinięte umiejętności analitycznego, planistycznego i strategicznego myślenia, inicjatywna, zaangażowanie i efektywne działanie pod presją czasu i wyniku.
Oferujemy
- stabilne zatrudnienie - umowę o pracę w pełny wymiarze czasu pracy
- samodzielne stanowisko pracy oraz wsparcie narzędziowe (komputer, telefon, samochód do celów firmowych)
- zadaniowe podejście do pracy- gospodarowanie własnym czasem
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.