Czy satysfakcjonuje Cię praca z najlepszymi? Czy czerpiesz radość z projektowania nowych rozwiązań biznesowych i produktów? Czy chcesz pracować w prężnie rozwijającej się firmie? Dołącz do nas! Jesteśmy liderem dystrybucji książek na polskim rynku i do naszego zgranego zespołu poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Jeśli do nas dołączysz będziesz odpowiedzialny/a za:
-
Rozwój sieci Księgarni Matras,
-
Koordynację procesu negocjowania i renegocjowania zawieranych umów najmu oraz umów z podwykonawcami,
-
Tworzenie oraz realizację założonych planów ekspansji sieci księgarni Matras,
-
Analizę bieżących lokalizacji oraz badanie potencjału Centrów Handlowych i lokali ulicznych,
-
Bieżącą analizę konkurencji,
-
Utrzymywanie dobrych relacji Developerami, Zarządcami i Inwestorami oraz posiadanie własnej sieci kontaktów,
-
Nadzór nad przebiegiem i realizacją projektów inwestycyjnych (m.in. projektowanie, kontrola preliminarzy, wybór wykonawców) oraz przygotowanie dokumentów do przetargów,
-
Zarządzanie zespołem,
-
Zarządzanie budżetem Działu Development,
-
Przygotowanie planów płatności / cash flow w zakresie inwestycji.
Czego od Ciebie oczekujemy?
-
Min. pięcioletniego doświadczenia w pracy w sieci retail, popartego track record,
-
Doświadczenia w zarządzaniu min. 5-osobowym zespołem,
-
Doświadczenia w realizacji projektów inwestycyjnych,
-
Bardzo dobrej znajomości Microsoft Excel,
-
Wysoko rozwiniętych umiejętności negocjacyjnych,
-
Asertywności, odporności na stres i pracę pod presją czasu,
-
Prawa jazdy kat. B,
-
Gotowości do odbywania podróży służbowych,
-
Biegłej znajomości języka angielskiego,
-
Wyższego wykształcenia.
Możesz być pewny/a, że zagwarantujemy Ci:
-
Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
-
Możliwości rozwoju,
-
Atrakcyjne wynagrodzenie,
-
Pracę w prężnie rozwijającej się sieci handlowej.
Nie zwlekaj! Aplikuj za pomocą przycisku. Jeśli chcesz, dołącz list motywacyjny, który przekona nas, dlaczego to właśnie Ciebie powinniśmy wybrać.