TEB Akademia sp. z o.o. to założyciel największej w Polsce grupy uczelni niepublicznych – Wyższych Szkół Bankowych i Dolnośląskiej Szkoły Wyższej we Wrocławiu.
Siłą TEB Akademii są ludzie, ich talenty i ambicje.
To oni budują twórcze i skuteczne zespoły, wyznaczają cele i poszukują innowacyjnych sposobów ich realizacji. Odnoszą sukcesy, uczą się na błędach, nigdy nie nudzą się w pracy.
Aktualnie Dział Marketingu poszukuje kandydata na stanowisko
Miejsce pracy: Poznań
- Projektowanie i wdrożenie działań z zakresu zarządzania doświadczeniami klientów w branży usługowej (w tym opracowanie mierników, narzędzi, harmonogramu, budżetu).
- Opracowywanie wniosków oraz rekomendacji w zakresie poprawy satysfakcji i doświadczeń klientów na podstawie analizy i wyników badań.
- Planowanie i realizacja szkoleń i warsztatów w celu poprawy satysfakcji
i doświadczeń klientów. - Identyfikacja dobrych praktyk i ich upowszechnianie w organizacji.
- Analiza rynku i trendów w obszarze zarządzania satysfakcją, doświadczeniami klientów oraz w obszarze zachowań klientów.
- Opracowanie i wdrożenia projektów podwyższających zaangażowanie pracowników w celu poprawy satysfakcji i doświadczeń klientów.
- Współpraca z menedżerami w zakresie usprawnień mających na celu budowanie pozytywnych doświadczeń klientów.
- Opracowanie i wdrożenie standardów obsługi klienta.
- Dbanie o przepływ informacji i budowanie dobrych relacji wewnątrz organizacji.
- Doświadczenie w zakresie wdrażania zarządzania doświadczeniem klienta
w branży usługowej oraz w opracowaniu i wdrażaniu standardów obsługi klienta. - Umiejętności analityczne (analiza danych, praca z arkuszem kalkulacyjnym, opracowanie raportów i wniosków).
- Znajomość narzędzi z metod Service Design, Design Thinking.
- Umiejętności prowadzenia szkoleń, warsztatów i prezentacji.
- Doświadczenie w zarządzaniu projektami.
- Wykształcenie wyższe.
- Doświadczanie w branży edukacyjnej (szkolnictwo wyższe, szkolenia, szkoły językowe) oraz w koordynacji szkoleń dla pracowników firm.
- Umowę o pracę na pełen etat.
- Współpracę i wsparcie zespołu, tworzącego kreatywne środowisko pracy.
- Możliwość skorzystania z pakietu dodatków pozapłacowych.
- Dodatkowe dni wolne w roku (ok. 7 – 8 dni).
- Hybrydowy system pracy (praca w biurze przez 3 lub 2 dni w tygodniu).
- Elastyczny czas pracy.
- Kurs j. angielskiego.
- Dostęp do specjalistycznej wiedzy – szkolenia, spotkania z ekspertami, literatura fachowa.
- Możliwość podjęcia studiów podyplomowych na preferencyjnych warunkach.
- Wyzwania i możliwość wdrażania aktualnych trendów.
Poznaj
Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.
Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.. to założyciel największej w Polsce grupy uczelni niepublicznych – Uniwersytetów WSB Merito i Uniwersytetu Dolnośląskiego DSW.
Siłą Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o. są ludzie, ich talenty i ambicje.
To oni budują twórcze i skuteczne zespoły, wyznaczają cele i poszukują innowacyjnych sposobów ich realizacji. Odnoszą sukcesy, uczą się na błędach, nigdy nie nudzą się w pracy.