Menedżer ds. Wsparcia Dyrekcji Makrerogionów
Miejsce pracy: Warszawa
Czy wiesz, że Bank Pekao SA…
Został założony w 1929 roku i jest jedną z największych instytucji finansowych Europy Środkowo-Wschodniej. To lider segmentu Private Banking oraz wiodący bank korporacyjny, w którym niemal co druga firma w Polsce prowadzi swój rachunek. Bank, obsługuje także ponad 5,5 mln Klientów detalicznych. W ramach grupy kapitałowej działa kilkanaście spółek będących liderami w zakresie działalności maklerskiej, leasingu, faktoringu i inwestycji finansowych.Jako pierwszy udostępnił w Polsce bankomat, wydał pierwszą kartę kredytową, uruchomił biuro maklerskie, zastosował w praktyce biometrię w bankowości a także wprowadził, jako pierwszy kartę wielowalutową i płatności HCE. Od 1998 roku obecny jest na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie - notowany w ramach indeksu WIG20.
Zatrudnia blisko 15 tys. pracowników i jest jednym z większych pracodawców w Polsce. Kolejny rok z rzędu otrzymał tytuł Top Employer. To prestiżowe wyróżnienie dla najlepszych pracodawców na rynku.
Ta praca jest dla Ciebie, jeśli:
- Jesteś osobą bardzo dobrze zorganizowaną
- Potrafisz pracować w zmiennym i dynamicznym środowisku
- Dobrze czujesz się w organizowaniu spotkań dla dużych grup pracowników
- Masz doświadczenie w pracy z rozproszoną strukturą lub procesami wsparcia regionu w dużej instytucji
- Cenisz samodzielną pracę i bierzesz odpowiedzialność za rezultaty swojej pracy oraz finalizujesz rozpoczęte działania
- Znasz bardzo dobrze pakiet MS Office ( szczególnie Excel i PowerPoint)
- Lubisz kontakt z ludźmi
- Masz wykształcenie wyższe
- Posiadasz aktywne prawo jazdy kat. B
Z naszej strony możesz liczyć na:
- Zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- Premię uzależnioną od wyników i zaangażowania oraz nagrody za działania sprzedażowe
- Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach
- Kartę MultiSport i Ubezpieczenie Grupowe na korzystnych warunkach
- System szkoleń i programów rozwojowych
- Dostęp do Wewnętrznej Giełdy Pracy
- Możliwość pracy zdalnej
- Przyjazną atmosferę w pracy
W naszym zespole będziesz odpowiedzialny za:
- Wsparcie Dyrektora Makroregionu oraz Dyrektorów Obszarów Bankowości Detalicznej w zapewnieniu sprawnego funkcjonowania Dyrekcji Makroregionu
- Współpracę z właściwymi komórkami merytorycznymi w Pionie Bankowości Detalicznej, w celu optymalnej realizacji zadań dotyczących Makroregionu
- Wsparcie Dyrektora Mikroregionu oraz Dyrektorów Obszaru w bieżących czynnościach administracyjno- organizacyjnych, w tym przygotowaniu merytorycznym i organizacji spotkań biznesowych
- Koordynowanie podejmowanych w Makroregionie działań marketingowo-promocyjnych organizowanych na rynkach lokalnym, w zakresie określonym przez Dyrektora Makroregionu
- Przygotowanie i analiza bieżących raportów dotyczących działalności Makroregionu, wsparcie w przygotowywaniu dokumentów i prezentacji
- Udział w przygotowaniu i realizacji planu rozwoju placówek w zakresie określonym przez Dyrektora Makroregionu
- Zapewnienie optymalnego przepływu informacji w ramach Makroregionu wspierających działalność sprzedażową i operacyjną
- Koordynowanie zadań związanych z kontrolą wewnętrzną, monitorowanie terminowego wykonywania zadań w poszczególnych komórkach i jednostkach organizacyjnych Makroregionu, w zakresie określonym przez Dyrektora Makroregionu
- Wykonywanie prac o charakterze administracyjno-biurowym
- Wykonywanie innych dodatkowych zadań i obowiązków zleconych przez przełożonego, mających na celu zapewnienie jak najlepszych wyników sprzedaży i jakości obsługi Klientów
Analizujemy każdą aplikację.
Jednak skontaktujemy się tylko z wybrnymi osobami.
Jednak skontaktujemy się tylko z wybrnymi osobami.