Menedżer ds. Wdrożenia
Miejsce pracy: Lublin
Jako Menedżer ds. Wdrożenia Nationale-Nederlanden będziesz:
- realizować poprzez zespół plan sprzedaży w zakresie produktów ubezpieczeniowych, inwestycyjnych oraz bankowych,
- rozbudowywać i rozwijać wdrażaną strukturę sprzedażową,
- zapewniać bezpieczeństwo, sprawność i jakość obsługi portfela klientów poprzez zarządzanie zespołem Przedstawicieli,
- dbać o rozwój Przedstawicieli,
- budować relacje z partnerami biznesowymi i wybranymi segmentami klientów zgodnie z ustaleniami z Dyrektorem Oddziału,
- realnie wpływać na tworzenie i realizację strategii pracy Oddziału,
- organizować rynek sprzedaży swojemu Zespołowi,
- koordynować działania promocyjne mające na celu wsparcie sprzedaży.
Czego potrzebujesz, aby aktywować nowe wyzwania?
- minimum roku doświadczenia w zarządzaniu zespołem sprzedażowym (w branży finansowej: ubezpieczenia, doradztwo finansowe, mobilne bankowe sieci sprzedaży, pośrednictwo na rynku nieruchomości) - WARUNEK KONIECZNY,
- gotowości do natychmiastowego rozbudowania zespołu sprzedażowego (odpowiednie wsparcie w postaci zachęt i benefitów zapewnione) - WARUNEK KONIECZNY,
- umiejętności menedżerskich i interpersonalnych,
- zamiłowania do sprzedaży i pracy bezpośredniej z Klientem,
- zdolności do pracy w warunkach stresu i pod presją czasu,
- zaangażowania i entuzjazmu,
- prawa jazdy kat. B,
- biegłości w szeroko pojętym obszarze finansów i planowania finansowego,
- wysokiej etyki zawodowej,
- przedsiębiorczości i umiejętności planowania sprzedażowego i rozwoju zespołu,
- gotowości do podjęcia pracy w oparciu o własną działalność gospodarczą.
Co aktywujesz dołączając do zespołu Nationale-Nederlanden:
- atrakcyjne warunki wynagrodzenia (podstawa + premia sprzedażowa),
- jasną, indywidualną oraz realną ścieżkę rozwoju i awansu w Oddziale,
- możliwość osiągania dochodu w ramach 3 linii produktowych z najbardziej innowacyjnymi i proklienckimi produktami na rynku,
- udział w indywidualnych projektach szkoleniowych podnoszących kompetencje zawodowe i osobiste - nie mamy obaw przed inwestycją w osobę, którą wybraliśmy!,
- wsparcie do realizacji celów sprzedażowych, wsparcie marketingowe, portfel Klientów do przekazania dla najlepszych podwładnych, wsparcie prospectingowe Call Center zewn. i wewn. (Oddziałowe),
- swobodę w realizacji własnych pomysłów i ambicji,
- pakiet benefitowy przy osiąganiu minimalnych celów sprzedażowych, abonament medyczny, ubezpieczenie pracownicze, współfinansowany przez pracodawcę plan emerytalny.