![](/img/firma/templates/158792/6089/top2.jpg)
Menedżer ds. szkoleń i rozwoju
Warszawa
PFJL12652
Dla naszego klienta- firmy usługowej o bardzo dobrze znanej marce na rynku Polskim, lidera w swoim sektorze, PILNIE poszukujemy doświadczonej i gotowej na nowe wyzwania osoby na stanowisko Koordynatora ds. Szkoleń i Rozwoju. Idealny Kandydat będzie odpowiedzialny za całość procesów związanych z obszarem rekrutacji, szkoleń oraz oceny pracowniczej.
Opis stanowiska / Job description:
- Identyfikacja potrzeb rekrutacyjnych i czynny udział w prowadzeniu projektów rekrutacyjnych,
- Czynny udział w procesie planowania, projektowania i ewaluacji projektów szkoleniowych,
- Koordynacja procesu ocen pracowniczych,
- Wdrożenie nowych pracowników w struktury firmy,
- Prowadzenie projektów w obszarze budowania wizerunku pracodawcy (employer branding)
- Wspieranie biznesu pod kątem analiz HR,
- Biznes partnering dla kadry managerskiej, prowadzenie szkoleń z zakresu Prawa Pracy.
- Czynny udział w procesie planowania, projektowania i ewaluacji projektów szkoleniowych,
- Koordynacja procesu ocen pracowniczych,
- Wdrożenie nowych pracowników w struktury firmy,
- Prowadzenie projektów w obszarze budowania wizerunku pracodawcy (employer branding)
- Wspieranie biznesu pod kątem analiz HR,
- Biznes partnering dla kadry managerskiej, prowadzenie szkoleń z zakresu Prawa Pracy.
Kogo szukamy / Profile description:
- Wykształcenie wyższe kierunkowe: Zarządzanie, Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, Zarządzanie Personelem.
- Min. 4- 5 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
- Praktyczne doświadczenie w obszarze miękkiego HR,
- Wysokie standardy obsługi klienta wewnętrznego,
- Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie będzie dodatkowym atutem,
- Biegła znajomość pakietu MS Office
- Doświadczenie we wdrażaniu programu kadrowo-płacowego będzie dodatkowym atutem,
- Chęć rozwoju zawodowego i udziału w ogólnopolskich projektach,
- Umiejętność pracy z ludźmi, otwartość oraz wysokie zdolności interpersonalne,
- Wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne i umiejętność ustalania priorytetów,
- Biznesowe podejście, pro-aktywność, nieszablonowe i kreatywne myślenie,
- Umiejętność pracy pod presją czasu, terminowość.
- Samodzielność, inicjatywa, świetna organizacja pracy własnej.
- Min. 4- 5 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
- Praktyczne doświadczenie w obszarze miękkiego HR,
- Wysokie standardy obsługi klienta wewnętrznego,
- Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie będzie dodatkowym atutem,
- Biegła znajomość pakietu MS Office
- Doświadczenie we wdrażaniu programu kadrowo-płacowego będzie dodatkowym atutem,
- Chęć rozwoju zawodowego i udziału w ogólnopolskich projektach,
- Umiejętność pracy z ludźmi, otwartość oraz wysokie zdolności interpersonalne,
- Wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne i umiejętność ustalania priorytetów,
- Biznesowe podejście, pro-aktywność, nieszablonowe i kreatywne myślenie,
- Umiejętność pracy pod presją czasu, terminowość.
- Samodzielność, inicjatywa, świetna organizacja pracy własnej.
Jak aplikować / How to apply: