Miejsce pracy: Łódź, Warszawa
Nr ref.: CEN/107/03/2018
Jeśli:
• posiadasz wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: ekonomia, bankowość, finanse, zarządzanie
• masz doświadczenie w zarządzaniu siecią sprzedaży klientów rozproszonych w terenie (najchętniej w instytucji finansowej) oraz pracy z partnerami niezależnymi (indywidualni przedsiębiorcy)
• masz wysoki poziom samodzielności i bardzo dobre umiejętności organizacyjne
• posiadasz umiejętności kontrolowania i nadzoru przestrzegania wymogów Banku stawianych partnerom zewnętrznym
• masz doświadczenie w przeprowadzaniu kontroli jakości oferowanych usług (standard obsługi, wyglądu, wyposażenia, etc.)
• nie są Ci obce zagadnienia z zakresu zarządzania sprzedażą, coachingu i komunikacji interpersonalnej i zarządzania konfliktem
• jesteś przedsiębiorczy, zorientowany na cel, szybko uczysz się i przyswajasz zmiany
• posiadasz prawo jazdy kat. B (aktywne) oraz jesteś gotowy do częstych podróży służbowych
Czekamy właśnie na Ciebie!
Jako Menedżer ds. sieci agentów będziesz odpowiedzialny za:
• zarządzanie grupą placówek partnerskich w celu realizacji celów biznesowych
• realizację wyników sprzedażowych w podległych placówkach
• wspieranie Partnerów w realizacji zadań sprzedażowych, realizacji celów sprzedażowych, monitorowanie i aktywizowanie realizacji programów sprzedażowych
• analizę wyników oraz rekomendowanie rozwiązań nakierowanych na zwiększenie sprzedaży
• tworzenie i wdrażanie rozwiązań usprawniających funkcjonowanie placówek partnerskich
• monitorowanie standardów jakości obsługi klientów w placówkach partnerskich
• wzmacnianie kompetencji Partnerów i Pracowników z podległych placówek m.in. poprzez szkolenia prowadzące do rozwoju umiejętności sprzedażowych i menedżerskich
• wspieranie Partnerów w realizacji zadań sprzedażowych, w tym przyjętego planu działań biznesowych oraz wspieranie w zarządzaniu rozwojem Pracowników
Dołączając do nas zyskujesz:
• stabilizację zatrudnienia - umowa o pracę
• możliwość zdobywania doświadczenia i rozwoju w obszarze klienta detalicznego, w największej instytucji finansowej w kraju
• atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną, Pracowniczy Program Emerytalny, System Kafeteryjny My Benefit, Leasing Samochodów
• konkurencyjne wynagrodzenie
• profesjonalny system szkoleń
Poznaj
PKO Bank Polski S.A.
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego, a także jedną z wiodących grup finansowych Europy Środkowo-Wschodniej.
Bank powstał z myślą o klientach indywidualnych, jednak obecnie jest także głównym partnerem przedsiębiorstw, korporacji, instytucji rządowych i samorządowych. Zajmując na rynku wiodącą pozycję pod względem osiągnięć biznesowych oraz wyników finansowych, wyznacza kierunki rozwoju bankowości w Polsce. W codziennych działaniach i realizowanych projektach koncentrujemy się na wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych i na wysokiej jakości obsługi. Jesteśmy najlepsi w tym, co robimy i cały czas rozwijamy nasz potencjał.
Od lat jesteśmy jednym z najbardziej pożądanych pracodawców - znajdziecie nas w czołówce takich prestiżowych rankingów jak: AIESEC, UNIVERSUM, Antal International, Solidny Pracodawca.
PKO Bank Polski zapewnia niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Szeroka oferta oraz duża skala działania Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych.