Departament Wsparcia Sprzedaży/ Biuro Sprzedaży Sieci Agencyjnej
Miejsce pracy: Poznań
- zarządzanie grupą placówek partnerskich w celu realizacji celów biznesowych
- odpowiedzialność za realizację wyników sprzedażowych w podległych placówkach
- wspieranie Partnerów w realizacji zadań sprzedażowych, realizacji celów sprzedażowych, monitorowanie i aktywizowanie realizacji programów sprzedażowych
- analiza wyników oraz rekomendowanie rozwiązań nakierowanych na zwiększenie sprzedaży
- tworzenie i wdrażanie rozwiązań usprawniających funkcjonowanie placówek partnerskich
- monitorowanie standardów jakości obsługi klientów w placówkach partnerskich
- wzmacnianie kompetencji Partnerów i Pracowników z podległych placówek m.in. poprzez szkolenia prowadzące do rozwoju umiejętności sprzedażowych i menedżerskich
- wspieranie Partnerów w realizacji zadań sprzedażowych, w tym przyjętego planu działań biznesowych oraz wspieranie w zarządzaniu rozwojem Pracowników
- wykształcenia wyższego, preferowane kierunki: ekonomia, bankowość, finanse, zarządzanie
- doświadczenia w zarządzaniu siecią sprzedaży klientów rozproszonych w terenie (najchętniej w instytucji finansowej) oraz pracy z partnerami niezależnymi (indywidualni przedsiębiorcy)
- wysokiego poziomu samodzielności i bardzo dobrych umiejętności organizacyjnych
- umiejętności kontrolowania i nadzoru przestrzegania wymogów Banku stawianych partnerom zewnętrznym
- doświadczenia w przeprowadzaniu kontroli jakości oferowanych usług (standard obsługi, wyglądu, wyposażenia, etc.)
- dobrej znajomości zagadnień z zakresu zarządzania sprzedażą, coachingu i komunikacji interpersonalnej i zarządzania konfliktem
- inicjatywy, przedsiębiorczości, zorientowania na cel, zdolności szybkiego uczenia się i przyswajania zmian
- prawa jazdy kat. B (aktywnego) oraz wysokiej dyspozycyjności związanej z częstymi podróżami służbowymi
- umowę o pracę
- atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny
- konkurencyjne wynagrodzenie
- profesjonalny system szkoleń
Poznaj
PKO Bank Polski S.A.
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego, a także jedną z wiodących grup finansowych Europy Środkowo-Wschodniej.
Bank powstał z myślą o klientach indywidualnych, jednak obecnie jest także głównym partnerem przedsiębiorstw, korporacji, instytucji rządowych i samorządowych. Zajmując na rynku wiodącą pozycję pod względem osiągnięć biznesowych oraz wyników finansowych, wyznacza kierunki rozwoju bankowości w Polsce. W codziennych działaniach i realizowanych projektach koncentrujemy się na wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych i na wysokiej jakości obsługi. Jesteśmy najlepsi w tym, co robimy i cały czas rozwijamy nasz potencjał.
Od lat jesteśmy jednym z najbardziej pożądanych pracodawców - znajdziecie nas w czołówce takich prestiżowych rankingów jak: AIESEC, UNIVERSUM, Antal International, Solidny Pracodawca.
PKO Bank Polski zapewnia niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Szeroka oferta oraz duża skala działania Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych.